Hahahahahah echt heel grappig.. Meisjes naam was ook Lynn bij ons.. Echt heel leuk.. Zijn de dochters van je man ook bij jullie thuis of zijn jullie echt met zn 3e?! Pff lijk me echt druk... Ik had juist van bambix een vooraad gekocht en die heb ik nou maar weer weggegooit want ik daar juist steeds zo'n ruzie mee! O ik heb die lasagne van Friso hier ook staan, maar ik heb tnt alleen nog maar groente gegeven en ga binnenkort maar eens zoiets proberen..
Hahaha!! Das grappig!! Wisten jullie vantevoren of jullie een jongetje of meisje zouden krijgen? Wij wel..... Mijn man z'n dochters wonen bij hun moeder. Dus het is hier gewoon lekker met z'n drietjes! En gelukkig is Nils een makkelijk ventje en gunt hij ons ook onze rust. Hij wordt nu net wakker trouwens. Laten 'm nog maar even kletsen. Kan hij rustig wakker worden. Nu lekker rijstebloem-loos. Lang leve de kant-en-klare drinkpapjes!!! I know... Ik ben een luie moeder... Benieuwd wat onze mannen van de lasagna gaan vinden dan.... Liefs
Heej, Nee wij wiste het niet. Ik vond het leuk om als verrassing te houden. Maar weet niet ofdat ik het de volgende keer wel/ niet zou weten. Lijk me wel leuk Ik ga denk ik toch maar weer eens die kant en klare papjes uitproberen. Misschien vind hij het toch wel wat. Eerst ff speen L kopen want M speen was te klein. O lekker hoor dat jullie dan gewoon met zn 3e zijn. Hier ook een super makkelijk mannetje! Huilt weinig en speelt lief. Dus ja daar heb je ook niet omkijken naar om.. Pff ik moet eigenlijk nog ff verder. Ik was een kast aan het opruimen maar heb geen zin meer. ha ha.
Nou hop, ga 's wat doen jij Wij gaan zo effe naar buiten met Nils. Wat kleine boodschappen halen enzo. Op die pakjes staat ook dat er een papspeen opmoet. Vind het dan wel heel snel gaan, maar hij houdt het binnen dus..... Ga er effe vandoor!!! Succes met je kast Liefs
Nou, gisteren was echt een TOP-dag voor Nils hoor!!! NOT!!! De laatste fles (om 8 uur) wilde hij he-le-maal NIET!!! Zodra hij 'm zag: brullen!!! Nog geprobeerd maar nee hoor.. Een paar lepeltjes gegeven zodat hij het proefde, maar toen wilde hij nog steeds de fles écht niet hebben. Hij is dus naar bed gegaan met slechts 15cc drinkpap Hij had daarvoor wel een half 6-maandenpotje (rijst met wortel en kalkoen) opgegeten, dus niet helemaal met een lege maag... En toen was het vanmorgen evengoed pas 8 uur. Heeft hij lekker z'n flesje gedronken (hij mankeert dus niet iets waardoor hij de fles helemaal niet hoeft; alleen gisteravond dus weer echt niet...) - niet eens leeg: 165cc op. Tja.... Meneer lijkt toch die laatste fles wat minder interessant te vinden... Blijven het maar aanbieden, maar wíl hij niet - dan niet hoor!!! Hij geeft duidelijk aan dat hij genoeg heeft blijkbaar. Hoe is het met Joas gegaan???? En is de kast nog opgeruimd??? Liefs!
He!! Ik heb gewerkt vandaag, dus vandaar zo´n late reactie.. Gisteren is het weer helemaal super gegaan met m. Hij heeft de hele nacht tot 10 voor half 8 geslapen.. Heerlijk hoor. Jou ventje is gewoon geen eter. En dat hij gewoon de hele nacht slaapt zonder wat te drinken vind ik echt knap van m hoor! Heb je die vitamine D al gehaald?? Of kom hij wel aan zijn minimum. Ja mn kast is schoon Kga gauw ff douchen.. Fijne jaarwisseling!! Liefs
Hey meissie!! Nou, hij komt de laatste dagen wel aan het minimum van 500cc, maar soms ook echt maar nét!! Heb in elk geval wel de vitamine D in huis. Gisteren heeft hij hartstikke lekker gedronken en 's avonds echt als een bouwvakkertje zitten eten!! Daarna was de papfles natuurlijk bijna niks meer, maar ach. Buikje was goed gevuld en vanochtend om half 9 ben ik maar eens gaan kijken of meneer nog wakker wilde worden -> lag hij net lekker stilletjes rond te kijken. Dus wat je zegt: het is gewoon niet zo'n hongerlap (tenminste... hij eet liever (en meer) andere dingen!!) We zijn net thuis gekomen (hebben bij mijn ouders oud en nieuw gevierd en daar geslapen) en hebben z'n boterhammetje overgeslagen vandaag (z'n 6 kleine stukjes om te wennen ) en dat zie je dus ook meteen in z'n fles. Dronk een supergoede fles dus. Fijn dat je lekkere ventje ook gewoon pas om half 8 wakker was. Heerlijk zulke nachten he?! Hoe is het vannacht gegaan? Is hij wakker geworden van het vuurwerk?? Nils niet hoor. Bij mijn ouders is het ook lekker rustig - die wonen op een industrieterrein ivm eigen bedrijf. Fijn hoor!! Hahahaha, goed dat je je kast nog schoon hebt gemaakt!!
Heej, Wij waren met oud en nieuw bij mijn zus en zwager... En hij heeft door het vuurwerk geslapen hoor. Alleen was hij nog wel even om kwart voor 1 werken maar dat was van de honger want hij moest nog een fles. We zijn toen naar huis gegaan en heeft hij thuis lekker de fles gedronken. Hij heeft tot half 9 geslapen!! Vandaag allemaal fam. bezoekjes gedaan en lekker met m afgezeult maar ook dat ging echt super! Hij is nu nog op... Dus hopelijk weer een lekker nachtje...
Hey wat goed van 'm!!! Lekker zeg.... Heb je zelf dus ook lekker kunnen slapen. Heerlijk!!! Nils heeft gisteravond wéér de papfles geweigerd. Eergisteren bij mijn ouders dronk hij nog iets (40/45cc) maar gisteren helemaal niks. En nu was hij wel om 7.30 'al' wakker en heeft hij bijna z'n hele fles leeggedronken. Ook prima Ligt nu lekker in de box te spelen. Ben toch wel blij dat al die dagen weer voorbij zijn hoor!! Ow, en hier ligt een dun laagje SNEEUW!!! Net met Nils voor het raam gestaan, maar mama is blijer dan hijzelf Hahahaha!!! Liefs
Heej, Ja leuk he, die sneeuw!! Ik stond ook al voor het raam met m, maar hij kijk echt als een zombie naar buiten.. Hij snap er niks van Ik ben ook wel blij dat al die dagen weer voorbij zijn! Lekker weer rustig aan doen vandaag. Ik ga eerst ff Joas in bad doen want hij heeft lekker veel in zn broek gepoep Liefs
Wel lekker dat er nog een weekend achter al die dagen aan komt he?! Mijn ventje is dan ook lekker thuis.... Wij doen Nils altijd 's avonds in bad; dan is hij extra rozig en slaapt hij lekker. Denk wel dat ik hier ook zo z'n poepbroek mag verschonen, want er kwamen 'verdachte' geluiden uit de box net.... Hahaha!! Fijne dag!! Liefs
Ja idd dat is lekker jah dat we nu gewoon nog een zaterdag en een zondag hebben Vandaag weer ff alles in huis halen etc.. Wij doen m eigenlijk ook altijd savonds in bad hoor voordat hij naar bed gaat, maar nu was er gisterenavond niks van gekomen en eergisterenavond ook niet.. Dus ik heb m gisterenochtend en vanochtend in bad gedaan. Nu doe ik m morgen dan weer savonds.. Ja jullie ook fijne dag. Liefs
Die laatste fles gaat er echt af geloof ik.... Gisteren weer huilen zodra hij de fles maar zag. Even geprobeerd en hij wilde niet; nou dan niet. Vanochtend was hij om kwart voor 8 wakker (geslapen vanaf 20u), dus.... Hij drinkt nu wél ineens de ochtendfles als een tierelier. Nu ook weer 200cc terwijl die 'normaal' altijd een gevecht was. Zo compenseert hij het blijkbaar zelf!!! Komen we dus ook uit op zo'n 3 flessen. Donderdag naar het CB; ben benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is. Lekker relaxen vandaag!!! Ben ook bezig met een digitaal foto-album bij de Hema, dus proberen of ik het vandaag nog af krijg (laatste dag met 15% korting en het is nogal een dik album geworden.... ) Liefs
Heej, Lekker laten dan zo!! Hij heeft het dan gewoon niet nodig.. Geef jij trouwens een toetje na het eten?? Joas vind dat zo lekker!! Dus dat geef ik wel, gevolg dat hij dan niks drink van de fles van 19.00. Wanneer moet je naar het CB?? Ik moet 28 januari pas geloof ik! Kben benieuwd wat ze dan gaan zeggen hoor dat hij nu al die laatste fles niet drinkt. Maar goed je kan het er moeilijk in gaan stampen! Dus ze moeten gewoon niet zeuren Joas is lang maar niet echt dik vind ik.. Hij woog vorige keer 7230 en Nils?? Maar toen was hij dus 5 maanden. O leuk he zo'n fotoboek. Ik ben aan het inplakken. Lekker ouderwets, maar vind dat wel heel leuk! Soms wordt ik het wel zat hoor.. Maar tis leuk voor m voor later! Ik maak meestal van die digitale van vakantie's ofzo.. Hier ook een rustige dag.. Lekker niks. Liefs Liefs
Nils krijgt ook een toeje hoor. Hij krijgt nu eigenlijk altijd de olvarit yoghurtjes (eet hij tussen de 30 en de 60 gram van), maar ik wil gaan kijken voor "mijn eerste danoontje", want die is op basis van opvolgmelk. Ik ga echt het toetje niet schrappen voor zo'n stomme fles. Ze moeten inderdaad niet zeuren bij het CB. Hij had gisteren en eergisteren over heel de dag genomen 570 en 580cc aan opvolgmelk gedronken én hij slaapt gewoon tot half 8 / 8 uur. Tja... In proppen gaat echt niet. Ik ga 'm echt niet overstuur maken vlak voor hij z'n bed in moet!!! Heel de dag gaat 'ie zitten stuiteren als hij z'n fles ziet: JAAAAA!!! MELK!!! en 's avonds begint hij gewoon te huilen. Lijkt me duidelijk toch?! Ik moet a.s. donderdag (de 7e) weer naar het CB. De vorige keer was bij 4,5 maand en toen was hij 62cm en 5995gram. We hebben niet echt een dikzakje (wel lekkere plooitjes hoor ) Op het CB noemen ze 't klein gemiddeld maar alles keurig in verhouding. Als je op m'n banner klikt, kom je op Nils z'n beebiesite. Daar staat ook z'n groeigrafiek op. Ik moet zeggen dat ik het op de ouderwetse manier ook wel heel leuk vind hoor.... Ben benieuwd naar het eindresultaat straks!!! M'n mannetje is lekker croissantjes aan het maken... Hmmmm!!! Niet erg gezond maar wel lekkerrrr!!! Wat voor toetje geef jij Joas dan eigenlijk??? Liefs
Heej, Ik geef ook die eerste danoontjes.. Die zijn niet zo groot en echt lekker! Ik vind ze zelf ook zo lekker Ik denk niet dat het CB gaat zeueren want dat kan ook niet, als hij gewoon goed slaapt en boven het minimale zit!! Ik heb van de week ook al een keer op je site gekeken. Want ik zag m staan onderaan je bericht.. Echt heel leuk joh!! Lijk me wel leuk om zoiets bij te houden, maar ik ben er nooit aan begonnen! Doe je dat dan voor vrienden en familie ofzo?? Of hoe werk dat? Ik heb van de week zo'n activiteitenbord gekocht voor aan de box. Hij leg daar nu heel de dag mee te spelen joh! Allemaal weer nieuwe muziekjes & geluiden Soms om gek van te worden!!! Owww heerlijk toch croissantjes.. mmmmmmm. Ik heb net heerlijk weer geslapen. 2 half uur... Lekker hoor!! Nu gaan we zo lekker makkelijk eten. Heb soep gemaakt.. Met stokbrood en salades etc.. En dan een lekker toetjes er achter aan. Maandag gaan we weer gezond doen Liefssss
't Is een beetje een combi: ik doe het voor vrienden en familie maar ook voor Nils (voor later) en onszelf. Eén keer in de zoveel tijd laat ik alles op CD-rom zetten. Is wel grappig!!! Waar haal je die danoontjes?? Ik wil gewoon kijken of ze ze bij AH hebben, maar dit is geen XL, dus hebben ze niet altijd alles... Staan zeker gewoon in de koeling bij de gewone danoontjes?? Leuk dat je gekeken hebt trouwens... Als ik dat niet zou willen, kan ik trouwens de site ook beveiligen met een wachtwoord. Dus het hóeft niet voor iedereen leesbaar te zijn. Nils ramt ook af en toe op z'n activitycenter Wát een herrie zeg.... En op z'n speelkleed kan hij nu draaien!!! Vandeweek lag hij ineens op z'n buik, maar schrok zich rot - meteen huilen. En gisteren lag hij wéér op z'n buik en vanochtend ook (toen was m'n man hem aan het kietelen en probeerde hij weg te komen en draaide dus om... Hihihi!!) Leuk is dat he, dat ze steeds nieuwe dingetjes doen. Lekker zo'n dutje op een lazy sunday!!! Hebben net Nils op bed gelegd. Benieuwd wat 'ie gaat doen. Hij slaapt de laatste dagen 's middags niet echt geweldig. Ligt gezellig te ouwehoeren in bed, maar slapen??? Gisteren maar een half uurtje!! Sliep hij natuurlijk in de namiddag nog wél heel lang, maar ja. Klinkt ook lekker meis!! Ik ga zo denk ik effe brownies bakken. Ruikt het hele huis lekker daarnaar.... Hmmmm!!! Liefs!!
Heej meis, Ja gewoon in de koeling bij al de andere toetjes, daar staan ze bij. En wij wonen in een heel klein dorpje. Hebben ze alleen maar een PLUS zelf daar verkopen ze het!! Dus de AH zal het vast wel hebben. Leuk he dat hij nu op zn buik gaat draaien. Joas doet dat ook al een tijdje. Nu ook steeds met het aankleden etc.. Wordt je gek van want je kan niet echt doorgaan.. Hij blijf draaien en pak dan weer wat.. Hij kan zelf nog niet goed terug komen en is dan ook steeds huilen in de box. Joas slaap nu deze 2 dagen echt mega lang! Anders nooit.. Tis geloof ik echt bijkomen van de feestdagen voor hem. Hoeveel slaapt Nils op dag ongeveer?? Joas meestal maar 4 uurtjes dan houd het echt op. Maar nu wel langer denk ik!
Nou, dan zullen ze ze vast wel hebben. Ga morgen meteen kijken!! Nils kan op zich ook wel van buik naar rug draaien, maar dan moet alles goed 'staan'. Dus als z'n armpje verkeerd ligt..... Hij draait nu nog niet zo veel naar z'n buik, maar anders zal het vast nog wel een klein 'drama'tje' worden. Haha!! Nils slaapt meestal zo'n 5 à 6 uur overdag. Hij had altijd het ritme van 's ochtends een uurtje, 's middags 2 / 2,5 uur en in de namiddag nog een uurtje. Maar nu was het vanochtend 1,5 uur en vanmiddag hoorde ik 'm na een half uurtje al. Nu lijkt het trouwens stil te zijn, dus is hij misschien toch nog maar even verder gaan slapen. Maar wat ik dus wilde zeggen: z'n middagdutje is nu soms effe anders dan anders. Is trouwens wel lekker he, als ze effe een tijdje lekker liggen te slapen? Even rust voor papa en mama.... Heb net brownies gebakken. Heel het huis ruikt ernaar!!! Yummie!!!