Heerlijk die brownies, ik bak haast nooit! Moet het ook maar eens gaan doen!! Is altijd wel leuk.. En als het dan nog goed gelukt is, is het helemaal lekker Ja bij Joas wordt nu ook alles weer een beetje anders hoor. Toen hij nog echt heel klein was had hij echt een strak schema wat altijd elke dag zo ging! Maar nu is het eigenlijk elke dag anders... Ik kijk per dag nu. Zit je ook steeds te praten op forum overal vandaag. ha ha.. Ik wel hoor. Lekker vrij!! Niks doen! Heerlijk.... Net Joas op bed gelegd.. Maar ik hoor m nog wel keten. Kan ik m straks weer op zijn rug gaan leggen.... xxx
Ik ben niet bepaald een bak-miep hoor. Maar zo'n kant-en-klaar pak waar alleen boter en water bij moet.... lukt zelfs mij!!! En het is zó lekker als het gelukt is inderdaad. M'n grote ventje is nu ook in slaap gevallen in de bank... Aaaaaah!!! Nils is ook terug gaan slapen dus das wel fijn. Vind het altijd lastig als hij z'n schema omgooit voor het KDV. Ik geef nog al een 'stricte' gebruiksaanwijzing, omdat ik een paar keer een oververmoeid mannetje mee naar huis heb gekregen en dat wil ik niet meer. Gelukkig doet hij daar meestal wel z'n 'standaard' slaapjes. Slaapt Joas wel in een slaapzak? En draait hij zich dan toch om?? Ik zit lekker rond te neuzen idd en soms wat te kletsen. Lekker toch?! Daar is het zondag voor!!!
Heej, O gaat Nils naar het KDV!? Joas niet.. Die gaat 1 dag naar mn schoonmoeder.. Ik ben ook al zo strikt in regels en schema's en als ze dan op zo'n KDV je schema omgooien lijk me echt rot voor je mannetje! Hoeveel werk jij? Ik werk nog maar 2 dagen en ook in het weekend.. Dus heb weinig oppas nodig. Ja hij leg wel in een slaapzak, alleen snachts. Zelf dan rolt hij nog om. Hij lag gisterenavond toen wij naar bed gingen ook weer op zn buik Ach. is je grote vent ook in slaap gevallen?? Die van mij ook.. Alleen dan ff op bed.. Dus ik zit hier ook alleen overal te kletsen etc..
Ik heb nog 1,5 dag per week ouderschapsverlof, dus werk maar 3 dagen. Heerlijk!! Vanaf mei ga ik weer 4 dagen werken (nu al geen zin in ) en dan gaat Nils 1 dag in de week naar mijn ouders en 2 dagen naar het KDV (gaat nu ook al 2 dagen naar het KDV). Tja... Nils heeft wel gewoon z'n rust nodig natuurlijk. En hij kan het een hele tijd goed vol houden, maar als hij al heel moe is en hij óók nog in de maxi cosi en de auto moet en thuis ook nog dat gefrunnik... Dan is het dus feest hier.... Gelukkig nog maar een paar keer meegemaakt, maar als je gewend bent dat hij altijd supermakkelijk is, dan valt het vies tegen om een hysterisch knulletje te hebben!!! :S Lekker dat Joas niet vaak weg hoeft. No place like home!!! Allebei m'n mannetjes zijn weer wakker, haha!! Die kleinste zo maar eens uit z'n bedje halen. Denk niet dat hij nog terug zal gaan slapen namelijk.... Heb je misschien een foto'tje van Joas??? Ben wel benieuwd!! Lijkt me best lastig, draaien met een slaapzakje aan!! Nils heeft altijd z'n slaapzakje: 's nachts én overdag. Liefs!!!
Heej, Pff 4 dagen lijk me best veel, maar ja ik ben dan ook wel weer verwend met mn 2 dagen. Ik denk als ik 4 zou werken dat je het ook wel weer zou wennen! Wat doe jij eigenlijk voor werk?? Ik werk zelf in een verpleeghuis dus met onregelmatigwerk is het allemaal prima te combineren! Mijn 2 mannetjes slapen nog. Maar die kleine slaap net pas hoor! Hm ik wil nog een beetje prive blijven hier Maar kan je dat ook via privebericht sturen ofzo?? Trouwens heb jij hyves?? Dan kan je wel ff een paar foto's zien Ik zit nu op een laptopp waar geen foto's op staan.
Ik doe kantoorwerk. Dus heel de dag achter m'n computertje Moet er nu echt nog niet aan denken hoor, 4 dagen. Voorlopig nog lekker genieten van m'n 4 dagen vrij en 3 dagen werken!! Kan ik me voorstellen hoor. Je kan ook een privé berichtje sturen en ik zit ook op hyves. Maar anders ook prima hoor Nils is lekker in de box aan het spelen nu, maar bijt echt constant op z'n handje en 'jammert' dan. Ik zie al weken tandjes zitten, maar hij lijkt er echt steeds meer last van te krijgen. Arm ventje.... Liefs
Hey Carla! Thanks!! Ik zie dat de meeste kindjes toch idd wel minder melk gaan drinken nu. Dat Nils er nu juist voor kiest de laatste fles te schrappen is op zich wat anders dan anderen, maar ach!! De hoeveelheid die hij binnenkrijgt is niet veel anders dan andere kindjes van zijn leeftijd. Groetjes
Ach.. dat ventje heeft dan echt last van zn tandje denk ik hoor. Anders geef je m toch gewoon een zetpil? Deed ik ook wel eens hoor als het te erg werdt. Mijn kleintje heeft maar een half uur geslapen en nu heel de tijd aan het huilen. Als hij bij mij mag zitten dan is hij gelijk stil. Zo maar op tijd zn prakkie geven en dan weer naar bed.
Dinja dronk met volle flessen ook haast niks van de laatste, maar nu ik de fles van 4 uur heb gehalveerd drinkt ze hem 's avonds wel weer leeg.
Nou zeg... dacht ik het net helemaal door te hebben: Nils wil geen papfles meer. Toch bieden we het nog even aan; om het zeker te weten. Drinkt 'ie net..... 200cc!!!! Nou sorry hoor, maar nu snap ik er niks meer van. Aaaaaaarghhhhh!!! Gek ventje!!! Liefs Xx
Hier ook een zoontje die al vanaf het begin erg slecht drinkt. Vanaf 6 maanden had hij ook 3 flessen van 180cc en nu nog steeds (9 maanden oud) maar hij laat van elke fles ook aardig wat staan. hij heeft ook periodes gehad dat hij maar 50 cc dronk en dan de hele nacht doorsliep! Heb me er vaak genoeg druk om gemaakt maar hij groeit goed dus heb me er min of meer bij neergelegd. Groente en fruit eet hij daarentegen als een bouwvakker! Zal blij zijn als straks alle flessen eraf zijn!
Frustrerend soms he?! Nils drinkt de laatste dagen ineens enorm veel (zijn we helemáál niet gewend), maar vandaag is het wat meer als anders: laat dus van alle flessen flink wat staan. Heeft net wel lekker boterhammetje zitten eten (ik denk een kwart boterhammetje) dus... Ik maak me er ook maar niet te druk om. Ik denk zelf wel dat hij nog even op 4 flessen blijft, omdat hij anders nooit aan z'n minimale hoeveelheid komt (donderdag op het CB maar eens vragen hoeveel dat is op zijn leeftijd). Fijn dat jouw ventje in elk geval gewoon keurig groeit enzo, ondanks het mindere drinken. Ik probeer me er ook niet te druk om te maken, maar das de ene dag makkelijker dan de andere he
He Deb, Hoe is het bij jullie?? Hier is het weer drama Hij drinkt weer niet meer.. Tging juist zo goed. En bij mij is dus het gevolg slecht slapen! Vannacht ging het wel goed gelukkig. Tot half 7 geslapen.. Maar ja, we waren juist blij dat het goed ging. Ook groente en fruit hap wil hij niet dus het lijk er op dat er weer iets dwars zit... Als hij bij mij zit, dan is hij lief. Leg ik m in de box gaat hij gelijk huilen... Vandaag is hij 7 maanden. Kga vanmiddag met brood beginnen. Hoe begon jij? Kosten kreeg hij al dus ik geef m gewoon met korstjes?? En wat erop? En hoeveel eten ze meestal de eerste keer?? Doop je het nog ergens mee in?? Pff wat een vragen he. He en hoeveel flesvoeding geef je er achter aan?? Nou zou ken die wel weer met die vragen Liefs
Hey meissie!! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar op het moment gaat het weer even goed. Gisteren had hij over heel de dag maar 470cc, maar wél goed van z'n vaste voeding gegeten (papfles wilde hij weer maar 60cc ofzo). Vandaag heeft hij elke fles van 180 bijna leeg gedronken (nog 10cc over af en toe) én een halve boterham!!! (WOW)(had flink honger op het KDV) en veel fruit en net heerlijk groente mét een heel "mijn eerste danoontje". Ik verwacht niet veel van z'n papfles, maar ach. Kan ik na zoveel eten vandaag wel mee leven Ik geef 'm eigenlijk nog steeds de korstjes 'lol', dus voer 'm de zachte stukjes brood. Eerst een paar dagen gewoon droog, maar intussen met een beetje boter en iets van beleg (smeerkaas, appelstroop of leverpastei). Daarna bied ik gewoon z'n fles van 180+6 aan en dan zie ik wel wat hij drinkt. Meestal eet hij maar een paar stukjes en heeft hij daarna dus ook best nog wel trek in z'n flesje. Ow, ik doop het brood nergens in. Het is wel het beste om het brood niet te vers te geven, want dan plakt het nogal. Brood van een dag oud is eigenlijk het beste. Niet schrikken als Joas ineens kokhalst; als ze niet goed kauwen en te grote stukken in proberen te slikken komt het zó terug. Heb je er wat aan??? Hoop wel dat hij snel wat meer eet en drinkt, want zo ga je je toch zorgen maken he? Heeft hij ook verhoging ofzo?? Geef 'm maar een dikke knuffel van ons.... O ja, morgen naar het CB met Nils!! Ben benieuwd.... Liefsss
Heej meis, Vandaag gewerkt?? Ik was heel vrij vandaag Het is vandaag heel goed gegaan met de boterham. Hij heeft een halve op met pasta ( mag niet van het CB ) maar goed ha ha.. Hij vond het heerlijk!! Daarna nog een fles van 150 op wel met geweld Ik moest m heel stevig vastpakken... O wacht ff ik zal proberen om een fotootje bij te voegen van m.. Dat zou ik nog doen he Weet jij hoe dat moet? Ik probeer het wel ff via inbox.. Gelukkig dat het bijjou wel goed gaat joh! Heerlijk. O leuk moet je morgen naar heb CB?? Ik ben benieuwd hoeveel hij weegt. Ik belde net ff naar het CB hoeveel vitamine D druppels ik nou precies moet geven als hij minder dan 500 ml melk op had. Zeg ze: je moet er gewoon voor zorgen dat hij het WEL binnenkrijgt en geen extra vitamine bij geven. Ik zei maar ik doe er alles voor. Zeg ze: moet je er nog meer voor doen. Stom wijf!! Ik kreeg gewoon mn antwoord niet op mn vraag Hoeveel druppels geef jij? Of hoefde het nog niet? Joas komt vandaag denk ik wel aan de 500. Je mag voor yogurt toch ook meetellen?? Liefs Janneke
Ik vraag het morgen gewoon op het CB. Wat een k**-wijf zeg!!! Sorry hoor, maar dat vind ik echt belachelijk. Je kan het er toch niet inproppen??? Je doet hard genoeg je best. Trek het je niet aan hoor!! Ik denk dat je pas vitamine d moet geven als je consequent onder de 500cc komt, maar ik vraag het morgen na. Heb van davitamon in huis en dat zijn gewoon standaard 10 druppeltjes. Ligt dus aan het merk. Heb het tot nu nog niet gegeven in elk geval. Joh, de ene dag is de andere niet hoor. Maar hij drinkt meestal met gemak, dus ik ga 'm niet dwingen. Doet hij trouwens ook niet hoor; dan gaat hij alleen maar heel hard huilen. We gaan nu effe Nils in badje doen!!! Maak je niet druk he; hij heeft hartstikke goed gegeten en het is gewoon geen melkmannetje. F*ck het CB!!! Liefs Deb
Volgens mij kan je vrij makkelijk op het paperclipje klikken en dan een bestand bijvoegen, maar weet het niet zeker. Nils had idd geen zin in z'n papfles: 45cc Ligt nu lekker in z'n bedje. Beetje later dan anders, maar had ook van half 6 tot 7 uur getukt, dus ja.... Succes vannacht met Joas hoor!! Komt vast goed!! Xx
He meis, Ja wat een K*T Cb he?? Er zijn daar in iedergeval wel wat aardigere meiden hoor. Maar dit was zo'n fanatieke!! Vraag jij het morgen ff ja dan weet ik het ook gelijk! Hij krijgt straks nog een fles en dan kom hij zeker te weten wel over de 500 hoor. Hij komt met het danootje nu aan de 465.. Zeg dat wijf dat ik dan maar geen thee en brood moet gaan geven en gewoon steeds de fles!! Ze moet dr kop houden. Ik wilde m er bijna op gooien. Kreeg echt een rot gevoel van binnen over haar. Maar ja ze had mn nummer dus dan belt ze gewoon weer terug Is hij weer lekker in bad geweest?? Joas net ook hoor. Weet jij hoe ik een foto kan sturen naar jou via inbox? Liefs
Ik vind dat écht niet normaal hoor. Het is toch niet meer dan logisch dat ze steeds meer overgaan op vast voedsel?! En drinkt Joas zoveel thee en ander vocht dan?! Beter dat hij dát in elk geval nog binnenkrijgt als hij de melk niet wil. Enne... Als ik het zo lees dan komt hij er prima aan vandaag en is er niks aan de hand hoor. Maar leuk is natuurlijk anders.... Uhm... Via een privéberichtje zou ik het eigenlijk niet weten!! Daarin kan ik de optie "bijlage" helemaal niet vinden. In een gewoon bericht wel, maar dan kan iedereen het zien. Geeft anders niet hoor. Ik zit trouwens ook op hyves; vroeg je toch laatst? Ja, hij heeft lekker gespetterd hoor!!! Hij gaat nog steeds lekker in de tummytub - vindt 'ie heerlijk. Doen jullie gewoon badje of ook de tummytub??? Hij ligt nu trouwens nog flink te kletsen... Haha!! Wij gaan ook zo lekker naar bed. Nog effe lezen & lekker warm onder de dekens!!! Liefs!!