6 maand en problemen met de fles!!!

Discussie in 'Voeding' gestart door debsel82, 26 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Nee joh hij drinkt heel weinig extra. Misschien maar 40 cc thee!
    Verder ook echt niet.. Mens is gek joh...

Ik hoor het dan wel van je.. Hoelaat moet je? Ben je morgen lekker vrij?
    Ik moet het weekend werken. Verder de hele week vrij (behalve gisteren)...

Joas gaat in het badje. Heel kort in de tummytub geweest.. Hij ging steeds erin springen haha.. In het badje vind hij wel lekker.

Ja idd je hyves... Maar ik weet niet goed hoe je heet :D

Lekker vroeg onder de dekens :D Ik leg om 10 over 10.. Eerst Joas nog ff flessie.

Liefs

2. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Neej bah!! Ik moet morgen gewoon werken. En vrijdag ook. Dus je hoort me pas morgenavond ofzo weer ;) Dus ik laat je effe in spanning, haha!!!

Ik PB je nog wel effe m'n naam okeej?

Dikke knuffel voor je ventje!!!
    Liefs

3. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Kan je dan tussendoor ff naar het CB?? Ja ik zie het vanzelf wel.. Voeg ik je effe toe!!

Praten daar wel weer verder :)

4. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    M'n ventje is altijd vrij op donderdag, maar ik wil graag mee. Dus dan kan ik idd wel effe tussendoor weg. Gewoon eigen tijd uiteraard, maar toch. Doen ze niet moeilijk over!! :D

Heb je ge-PB-t!! Xx

5. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heej meis,

Nou ik geloof het zelf niet, Joas wordt net om half 9 wakker!! Heerlijk...
    En hij drinkt zo de fles leeg.. Vannacht niet gehoord :D

Alleen nu zijn we wel de hele dag laat, maar goed. Is ook niet erg voor een keer.

Ik heb m vanmorgen granenpap gegeven met de L speen van Difrax. Door de M speen ging het niet. Nou het ging als een gek.. ha ha..
    Zo op.

Werkse vandaag he.

Liefs Janneke

6. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hey meissie!!

Nou, Nils was goed gegroeid: hij is nu 66 cm en weegt 6760 gram. De arts (hadden deze keer de arts op het CB) zei dat hij keurig in verhouding groeit. Het is geen dikzakje, maar hij volgt keurig z'n lijn en dit is gewoon zijn bouw. Over het mindere drinken was hij simpel: hij groeit goed dus maak je geen zorgen. Probeer aan de 500cc op een dag te komen (en als dat niet of nauwelijks lukt: geef 'm dan niks anders meer te drinken) en als dat consequent (dus dagen achter elkaar) niet lukt, geef dan vitamine d extra. Hij zei dus wel dat we dan dus evt. sap of water enz. achterwege moesten laten, maar gaf ook aan dat nu de bijvoeding belangrijker wordt, dus daar hoeven we dan weer niet op te "bezuinigen".

Hopelijk heb jij er ook wat aan!!! Vandaag komt Nils denk ik niet aan de 500cc (tenzij hij z'n 4e fles wel goed drinkt.....), maar hij heeft z'n fruit supergoed op én heeft 3/4 boterham op!!! Wow!!! Dus.... Dan maar een dagje minder.

How was your day??? Superlekker dat Joas zo goed geslapen heeft zeg!!! Echt helemaal geweldig!!!! Als Nils zo lang slaapt, dan pak ik telkens bij elke voeding een kwartiertje terug en dan kom ik toch weer op z'n gewone schema uit. Vind echt dat je een superknap ventje hebt en hij ziet er ook hartstikke gezond uit dus... we hebben gewoon geen flessenkindjes!!!

Liefs Deb Xx

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Heej,

Heerlijk joh Nils zo goed gegroeit is.. Ik moet over 2 weken weer..
    Nou bij jou op het CB zijn ze dus wel wat makkelijker en aardiger.

Vandaag ging het met Joas echt helemaal super! Hij heeft heel goed gedronken en gegeten. Bijna een halve boterham.
    Heb Nils vandaag ook 3/4 boterham op?? Heerlijk joh!

Ja lekker ventje is hij he ;), maar Nils vind ik ook een heerlijk mannetje hoor. Ik vind het ook zo leuk om m elke dag weer wat anders aan te trekken :)

He, wat doe jij eigenlijk voor werk? Ik werk zelf in een verpleeghuis. Nog 16 uur..

Liefs Janneke

Deel Deze Pagina