hoi meiden, het is nu 6 maand geleden dat ik bevallen ben van osn zoontje, maar ik blijf met een probleem zitten MOEHEID. ik ben al zeker 4 keer wezen bloedprikken maar alles was goed ijzergehalte enz. opzicht is een beetje moeheid niet raar, maar ik vind het echt extreem en dan overdrijf ik echt niet. zijn er meer meiden die dit hebben (gehad)? ow ja de dokter denkt trouwens dat de oorzaak is ---> dat ik 6 weken na de bevalling alweer 24uur per week ben gaan werken. alvast bedankt voor de reacties
Nou ik slaap ook nog steeds smiddags even een uurtje zodra Demi op bed ligt. Ik geef rond 22 uur de laatste fles en dan kmot ze rond 6 uur weer, dus ik vind dat ik dan best nog een dutje mag doen smiddags. Zeker als ik sochtends gewerkt heb, ben ik moe smiddags. En ik heb ook al bloedgeprikt idd om te kijken of ik bloedarmoede had ofzo. Zat tegen de grens maar hoefde niets te slikken. Ja wat vaker spinazie enzo eten
slapen s'middags gaat hier helaas niet zo goed, ik kom erg moeilijk door de dag in slaap dus voor dat ik in slaap gevallen ben word ons knulletje alweer bijna wakker. mijn hb was goed 8 was het geloof ik.
Ik ben ook tot voor kort heel erg moe geweest. Dacht dat ik gek werd ! Paar keer een APK gehad en niets aanwijsbaars kunnen vinden. Ben wel meer gaan fietsen, dus het kan heel goed zijn dat je van sporten inderdaad opknapt.
Heb je je toevallig ook laten prikken op je schildklier? Het komt vaak voor dat vrouwen tijdens of na de zwangerschap/bevalling last krijgt van een veranderende schilklier werking.. Niet iedere huisarts denkt daar direct aan om daarvoor te prikken namelijk