mijn zoontje is nu 6,5 week ik wil echt weer gaan sporten om wat af te kunnen vallen want me zwangerschapskilo's gaan er maar niet af ondanks ik bv geef! Mijn vraag is wanneer je weer mag sporten na de bevalling als je bv geeft? Enne is het ECHT slecht om dan een beetje af te vallen ( door het sporten)als je nog bv geeft? en dan bedoel ik niet streng lijnen natuurlijk!
je mag nu wel beginnen met sporten hoor,wel rustig aan natuurlijk. en als je dan afvalt,lijkt me geen probleem. als je inderdaad maar niet streng gaat lijnen
ik geloof dat mij werd geadviseerd om te wachten tot minimaal 6weken na de bevalling. je bent nu al 6,5 weken verder dus je kan rustig aan beginnen. ik moet zeggen dat ik me ook had voorgenomen om weer snel te gaan sporten, maar helaas, ben tot nu toe pas 3keer geweest. ik sport onder begeleiding van de fysio dus kan alleen op bepaalde tijden en dat is lastig want dan heb ik oppas nodig. nu mag ik alyssa gelukkig meenemen en geld het dan als behandeling (fysio is ook een vriend van mn man) omdat de fysio er dan buiten de vaste tijden om toch bij is om me te begeleiden. ik ga dus vanaf donderdag weer trouw 1x in de week. (sport trouwens bij de fysio vanwege bi die nog niet weg is) liefs doris
En ben je al begonnen met sporten? Ik had me voorgenomen dat zsm te doen na mijn bevalling als ik me natuurlijk sterk genoeg voelde. Inmiddels ben ik maandag 2 weken geleden bevallen maar ik moet er nog niet aan denken, heb nl totaal geen energie. Zou dat nog lang duren eer dat terug komt?
2 weken geleden dat is nog heel erg kort geleden joh! doe nog maar lekker rustig aan! nee ben nog niet begonnen haha erg he! ik denk denk dat ik deze week wel ga beginnen.
Ik was na 2 weken weer begonnen, maar ik ben ook niet wijs hoor . Je moet alleen oppassen dat je niet te veel je reserves aanspreekt als je nog bv geeft, want dan krijgt de kleine afvalproducten binnen tijdens het voeden.