Wij zitten ook in de overgang naar 3 flessen. 3e fles heb ik nu verkleind, van de week krijgt ze aardappel door z'n hapjes en dan ga ik hem er helemaal af halen. En een ander tussendoortje geven. Nu is dit zijn schema ongeveer 05:00 90+3 (zien we als nachtvoeding en extra.. hopelijk is die er snel vanaf) 08:00 180+6 10:00 150gr fruit 12:30 180+6 16:30 120+4 17:00/17:30 150gr groente 19:30 180+6 Rijstebloem kon hij niet verdragen en nu zijn we aan het proberen om granen pap te geven. Met de hoop dat ie dan wel klokje rond red maar hij moet nog een beetje wennen.
Wanneer jullie meisje goed groeit, lekker in haar velletje zit en normale plasluiers heeft zou ik me er niet druk om proberen te maken. De aangegeven hoeveelheden zijn een richtlijn, geen vereiste. Ieder mensje is anders. Waarschijnlijk is ze gewoon niet zo'n melkmeisje en vindt ze groente en fruit veel lekkerder
Ze doet het goed op haar nieuwe schema, bij haar fruit in de middag bied ik nog wel wat melk aan maar meer dan 30ml wil ze niet drinken. Ze was ook prima gegroeid dus wat dat betreft heeft ze genoeg aan 3 flessen. Onze dame is nu ook snotverkouden en drinkt de afgelopen 2 dagen wel wat minder dan normaal, zal straks vast weer goed komen.