6 maanden al!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Mopje, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Even een blij berichtje van mij! Afgelopen zondag werd Hidde 6 maanden en hij krijgt nu al 6 maanden bv! Met een moeilijke start, 34 weken geboren, sonde voeding, kolven, flesjes afgekolfde melk en na 3 maanden volledig live! Ik ben zo ontzettend blij dat ik die eerste maanden vol gehouden heb en dat hij zo goed (nou ja, meneer kan niet zonder tepelhoedje...) bij mij is gaan drinken! Wel gek dat hij nu ook ander voedsel krijgt, zijn eerste worteltjes zijn al geproefd!

Op naar de volgende 6 maanden..

2. Mirjam87

Mirjam87 Bekend lid

21 jul 2011
    987
    0
    0
    GO
    Goed man!
    hier gaat het steeds slechter, helaas al moeten combineren met kv :(
    Liefs

3. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Geweldig! Respect voor jullie, bij mijn oudste is het nooit gelukt om hem alsnog aan de borst te krijgen, ik weet dus hoe zwaar het voor je is geweest.

4. mamavanpoppetje

mamavanpoppetje Bekend lid

15 jun 2012
    528
    1
    18
    Zaanstad
    Wat goed!!!! Hier al 5 en halve maand aan de borst. We gaan door!!!!

5. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Wat een mijlpaal, zes maanden! En wat goed dat je na een moeilijke start toch volledig live kunt voeden! Doorzetten is wel het codewoord bij borstvoeding in veel gevallen.
    Ik heb de eerste tien weken ook fulltime gekolfd, maar is het uiteindelijk ook gelukt om mijn dochter helemaal terug aan de borst te krijgen. Zo blij!!! Mijn zoontje 20 maanden bv gegeven, dus als mensen zeggen dat ik een die-hard ben nu ik 7 maanden bv geef, trek ik mijn werkbrauwen op, en hou maar wijselijk mijn mond, haha.

6. Bloem2

Bloem2 Niet meer actief

Hartstikke knap!!! Ik weet niet of ik het had volgehouden na zo'n moeilijke start! Fijn dat het nu zo goed gaat!

Deel Deze Pagina