Hoi mijn dochtertje vierenhalve maand oud, heeft ineens groene poep heel erg slijmerig *het lijkt meer op snot * weet iemand wat dit kan zijn, ze heeft ook al paar weken op en af verhoging en huilt veel (ivm normaal) verder heeft ze een middenoorontsteking deze had ze dikke week geleden ook ab kuur gehad, en sinds vandaag dus weer ab kuur omdat ze zo ziek is... maak me echt heel er zorgen om haar, hopelijk weet iemand waar deze vreemde poep vandaan kan komen (ze krijgt overigens volledige bv).
Kan de groene poep niet door de ab komen? Ab doden namelijk ook de goede bacterieën in de darmen, waardoor diarree kan ontstaan. Zo werkt het tenminste bij volwassenen. Denk niet dat het bij kinderen vele anders is? Beterschap in elk geval met je dochtertje. Wat vervelend dat ze zo ziek is zeg. Als je je zoveel zorgen maakt kun je morgen ook nog even de ha bellen. Misschien kan die jou geruststellen.
AB is echt een aanslag op de darmflora, daar kan die groene poep zéker door veroorzaakt worden. Misschien even bij de ha informeren of je iets van probiotica mag geven, dat wordt bij volwassenen vaak aangeraden als zij een flinke AB-kuur krijgen voorgeschreven. Bij natuurwinkels (en apotheken of drogisten soms ook) kun je een soort probiotica-pareltjes kopen, maar dus even navragen of je dat mag geven.
gisteravond en vanacht bij ha post geweest er zat nml ook bloed bij en haar fontanel raakte ingetrokken.. We moesten ors bijgeven omdat ze aan het uitdrogen is. zo weer nr de ha om haar te laten controleren, er komt gewoon zoveel meer uit dan erin gaat, ze wil niet echt drinken en poept de hele tijd (nog altijd groen slijm me bloedspoortjes). Nadat ze een paar slokjes drinkt gaan haar benen zo wild en zwaait ze met haar armen, vermoeden is nu ook een darminfectie.. hopelijk knapt ze snel weer op. Bedankt voor jullie antwoorden!! Ga iig nog even vragen van de ab kuur.. mr gisteravond zeiden ze ook dat haar oor nog steeds ontstoken is dus dat we er ook beter niet mee konden stoppen... pfff lastig dit.
ach arm meiske zeg. Die is flink ziek dus. Ook een darminfectie erbij dus, wat naar. Sterkte en beterschap.