Mijn dochter is nu ruim een jaar en ik zou opnieuw willen proberen zwanger te worden. Mijn dochter drinkt nog bij mij 's morgens en 's avonds en soms in de middag. Ik heb het idee dat het geen volledige voedingen meer zijn. Ze is er wel nog altijd heel tevreden mee (en ik ook!) dus zou er graag mee willen doorgaan. Ik heb echter nog altijd geen menstruatie gehad. Hoe zal ik dit nu aanpakken? Wie zit/zat in een soortgelijke situatie?
Gewoon blijven voeden en wachten tot je cyclus op gang komt. Kan soms gewoon even duren, was bij mij zelfs 21 maanden. Met een beetje geluk raak je zwanger zonder menstruatie, dus wel blijven oefenen!
He Bloemetje! Hier precies dezelfde situatie... Mijn zoontje drinkt vaak voor het slapen gaan nog een beetje, en soms 's morgens. Maar nog geen ongi te bespeuren hier. Heb zelf overigens wel het idee (of is het meer een wens..?), dat het niet al te lang meer duurt. Afgelopen maanden heb ik niet eerder van die klachtjes gehad, maar de afgelopen twee weken weer last van rug, rommelende darmen enzovoorts... Heb jij het idee dat er al weer iets aankomt?
Bedankt voor jullie reacties! Sinds gisteren verlies ik wat bruin slijm. Gisteren een klein beetje, vandaag wat meer. Echter, een echte menstruatie blijft uit. Ik heb ook rug- en hoofdpijn. Precies een week geleden had ik buikkrampjes. Toen dacht ik ook al dat er een menstruatie aan zou komen. Nu denk ik dat dat misschien een eisprong is geweest? Het zal dan toch niet al een innestelingsbloedinkje zijn dat ik nu heb? Of is het normaal dat je bij een eerste menstruatie na de bevallig zo'n lange aanloop hebt? Voor mijn zwangerschap verloor ik vrijwel direct helderrood bloed tijdens mijn menstruatie en had ik biet eerst bruin/oud bloed. Ben benieuwd wat er allemaal in mijn lijf gebeurt. Mijn dochter vindt het nog niet echt tijd om voeding af te bouwen. Ze vraagt er 's middags echt weer om en ook vaker om een troostslokje. Het zou dus fijn zijn als mijn menstruatie op gang komt zonder dat ik voedingen moet afbouwen.... Stando, hoe is het met jou nu?
Hier nog steeds niets te bespeuren... Ik heb me er maar bij neergelegd, wil niet minder bv geven dan ik nu al doe. Hoe lastig het ook is, maar zal toch moeten proberen geduldig te blijven. Succes Bloemetje, ik hoop dat je snel weer een 'ritme' hebt te pakken!
Het kan zomaar in eens gebeuren hoor! Hier kwam ook volledig uit zichzelf plots een cyclus op gang. Nu is er van regelmaat nog niet veel te bespeuren, maar goed, dit is al heel wat. En als jij al bruinverlies hebt, is je vruchtbaarheid wel weer aan het terug keren hoor! Hoe lang het duurt voordat je weer een " normale" cyclus hebt, is helaas afwachten. Ik geef nog steeds volledig op verzoek borstvoeding en ook al is er een wens voor een tweede, ga ik daar niet aan sleutelen. Dat lijkt me ook weer niet ontspannen. Niet voor Phileine maar ook zeker niet voor mezelf. Succes!