geitenmelk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door san68, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Op deze site vond ik een reclamebanner voor geitenmelk. Mijn zoontje heeft koemelkallergie en is bijna 1. Ik wil nog lang bv blijven geven, maar ik vroeg me af wie heeft ervaring met deze melk. Ik dacht altijd dat sojamelk geitenmelk paardenmelk etc geen alternatief voor koemelk is, vanwege de eiwitten.

Verder las ik dit op hun site, hoezo neemt de kwaliteit van de moedermelk af als de vraag afneemt?

Het belang van borstvoeding geven en daar zo lang mogelijk mee doorgaan is uitermate groot; op een gegeven moment neemt de kwaliteit van de moedermelk af als de vraag ernaar afneemt. Veel moeders gaan door met borstvoeding terwijl ze dit aanvullen met één of twee flesjes zuigelingenvoeding, meestal ’s nachts, en geleidelijk steeds vaker en meer. XXXXXXcare is ook lekker en voedzaam door de pap, rijstepap, etc.

2. amai, die weten het! Niet dus.... erg toch.

Waarom zou de vraag afnemen? Idd door het andere zuigelingenvoeding te geven... En dus in die volgorde en niet andersom.

En dan neemt de kwantiteit af en zeker niet de kwaliteit.

Ik heb er geen ervaring mee, met geitenmelk.

3. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Ja inderdaad erg zo'n voorlichting....
    Ik hoor vaak moeders, "ik had geen melk meer" dus heb ik maar kunstvoeding bijgegeven, maar zo werkt het dus niet.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou, dat klopt in ieder geval niet. Naarmate je minder voedingen geeft, wordt je melk juist geconcentreerder qua voedingsstoffen.
    Waar komt die onzin vandaan?

5. san68

san68 Actief lid

27 feb 2007
    213
    0
    16
    Hi Jingles,

Nou die onzin komt dus van een advertentie voor geitenmelk die op deze site staat...Zo'n banner dacht ik.

6. ik zie hem nu, links in beeld.

Deel Deze Pagina