voedings-BH cup A

Discussion in 'Borstvoeding' started by fafa, May 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

Hallo dames,

ik heb al op een hoop plekken gezocht; in winkels en op internet... maar ik kan nergens een voedingsbh vinden met een A cupje. Alles wat ik gezien heb begint vanaf B. :(

Ik heb nu een paar van een kleinvallende B, maar die zijn (zelfs met pads erin) eigenlijk nog te groot.
    Het voordeel van kleine borsten is dat je niet per se een BH aan hoeft, dus thuis loop ik gewoon lekker zonder.
    Maar als ik weg ben wil ik wel wat aan tegen het doorlekken, maar een te grote BH zit dan toch erg frommelig en niet prettig.

Dus wie o wie weet een A cup te vinden?

2. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik heb toen ook stad en land afgezocht, maar heb er nergens 1 kunnen vinden :( Uiteindelijk kwam ik erachter dat de voedingsbeha's van H&M zo klein vielen dat die wel goed zaten. Weet niet of je die al hebt, maar da's dan nog het proberen waard. Ik heb ze volgens mij nog liggen, dus ik wil ze anders ook wel naar je opsturen...? Laat maar weten :)

3. fafa

fafa Niet meer actief

thanks, lief aanbod :)

maar die van H&M waren inderdaad de "kleinvallende B" waar ik het over had.
    Maar die zijn dus nog steeds te groot. :)

Ik heb, zelfs nu met de borstvoeding, echt kleine borsten... ik vraag me elke voeding weer af waar ik die melk toch vandaan haal :D

4. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    :D Ja, da's balen idd! Mijn borsten waren wel iets gegroeid, maar blijkbaar dus meer dan ik dacht, als ik jou zo eens lees...

Ik bedacht me ineens een webwinkel waar ze wel zo'n beetje ALLES hebben wat met BV te maken heeft, dus misschien dat er iets bij zit..? Kwam een bustier tegen die geen cupmaat heeft, maar gewoon maat S, M of L. Dan heb je nog enige kans van slagen ;)
    zonder beugel - De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeh

Succes!

5. fafa

fafa Niet meer actief

dankjewel voor de link, dat is inderdaad het proberen waard. Zie zelfs een donkerrode, fijn voor onder een wit t-shirt :). Ga hem meteen bestellen, en dan hoop ik dat ie past.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zat ook te denken aan gewoon een stretchtopje zonder cup, die houden compressen wel op z'n plaats. Maar zie dat iemand je al een link naar Prettymum gegeven heeft. Succes!

7. babyproject

babyproject Niet meer actief

Heeft de HEMA geen maatje A? Of kleinvallende B?

Ik vond die van de HEMA zelf heel fijn. Had zelf een B cup gekregen tijdens de BV (heb normaal ook A).

8. babyproject

babyproject Niet meer actief

Oh en wat je natuurlijk ook kunt doen tegen het doorlekken als je weg gaat: LilyPadz. Die plak je gewoon vast en dan hoef je geen BH aan. Bijkomend voordeel: je ziet ook geen tepels door je shirtje heenkomen ;)

9. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Nope... Zelfs Hema niet! Ik was echt in shock :D En de B van hun valt echt als een B - veeeel te groot, dus, als je een A'tje hebt.

@fafa: Ik hoop voor je dat het wat is! Laat je 't weten? Ben wel erg benieuwd :)

10. fafa

fafa Niet meer actief

@MvS: ik zou het nog even laten weten, dus bij deze: ik heb nu zo'n stretch-bh, en ik vind hem erg fijn :) prettiger dan die H&Mmetjes. De "cups" zijn nog steeds een beetje te groot zonder zoogcompressen, maar dat komt omdat ik een M moest nemen omdat ik een onderwijdte van 85 heb. Maar iemand met een "normale" 75 bij cupA kan een S nemen, en die zal dan perfect zitten. En met zoogcompressen in zit die M bij mij ook wel goed. Dus nogmaals bedankt voor de link!

11. MvS

MvS VIP lid

Oct 19, 2008
    5,563
    1
    36
    Ik ben blij te lezen dat je een fijne bh gevonden hebt! Zelfs met kleine borsten is dat toch wel erg prettig :)
    Veel plezier ervan.

Share This Page