Wat moet ik nu doen

Discussie in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' gestart door tijgger, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijgger

tijgger Nieuw lid

11 okt 2010
    1
    0
    0
    mondhygienist
    NULL
    Hallo,

Mijn zoontje is nu 5 maanden en twee weken. Vanaf 3 maanden sliep hij heel goed door. Hij kreeg rond half 11 zijn laatste flesje en werd pas wakker tot half7/ 7 uur. Maar ongeveer nu eenmaand is hij heel onrustig. Door de dag valt het wel mee. Maar hij slaapt nauwelijks. En als hij slaapt dan slaapt hij maar een half uur of soms wel 20 minuten meer niet. S avonds geef ik hem ook gewoon 200 cc voordat hij gaat slapen. Maar hij wordt dan om half 2 s nachts huilend wakker. Dan maak ik weer een flesje voor hem en dat drinkt hij helemaal op. Rond 5 uur s nachts wordt hij weer wakker. Dan maak ik weer een fles en dat drinkt hij dan ook weer helemaal op. Dit is nu ongeveer een maand aan de gang dat hij nu twee keer in de nacht komt. en heel onrustig is. Ik begrijp het niet. Krijgt hij niet genoeg binnen. Ik hoor dan dat het de tandjes zijn of een groeisprong maar dat duur dan togh maar een paar dagen maar toch niet zo lang. Kunt u mij iets adviseren? Wat kan ik het beste doen. Ik hoor graag van u.

MVG Lina

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

1 sep 2009
    5.654
    0
    0
    Hoi Lina,

Je kindje mag maximaal 1000 ml flesvoeding per 24 uur drinken. Je kunt aan de laatste voeding ook rijstebloem toevoegen, dat helpt vaak voor het doorslapen. Heeft je kindje al de maximale hoeveelheid voeding gedronken, dan kun je hem in de nacht ook een beetje water of rooibosthee laten drinken, meestal gaat dat ook goed.

Groetjes Eveline

Deel Deze Pagina