Ik wil stoppen met kolven op mijn werk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lintjezuur, 12 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Sven is morgen 10 maanden. Ik wil als Sven een jaar is stoppen met kolven op het werk. Ik werk nu twee dagen en in december weer drie (achterelkaar) Dan is mijn ouderschapsverlof weer afgelopen. Ik wil dan eigenlijk niet meer kolven op mijn werk maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken en of dat wel kan. Sven drinkt gemiddeld vijf tot tien keer op een dag bij mij waarvan zeker vier keer binnen mijn werktijd. Heeft iemand ervaring of misschien iemand die al eerder is gestopt?

2. Bumbaloe

Bumbaloe Actief lid

1 jun 2007
    372
    0
    0
    Ik ben met een jaar ook gestopt met kolven op mijn werk. Ik heb om eerlijk te zijn geen idee meer hoevaak ze toen nog dronk.
    Ik werk meestal maximaal 2 dagen achter elkaar. In het begin moest ik haar wel meteen aanleggen als ik thuis kwam. Maar dat werd ook steeds minder omdat ze natuurlijk ook andere dingen at en dronk.
    Je moet gewoon even in de gaten houden hoe het gaat lopen als je stopt met kolven, of je geen harde plekken krijgt en zo.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Tegen de tijd dat Sven 1 jaar is lost dat zich waarschijnlijk vanzelf op. Op de dagen dat je bij hem bent voedt je gewoon op verzoek, op dagen dat je werkt kolf je gewoon niet en krijgt hij ander eten in je afwezigheid. Als hij op de werkdagen voor je gaat werken, als je thuiskomt en voor hij gaat slapen nog borst krijgt, dan hoeft hij in principe geen fles met andere melk te krijgen. Hooguit een bordje yoghurt overdag.

4. lintjezuur

lintjezuur Actief lid

5 nov 2006
    430
    0
    0
    Dank jullie voor de antwoorden, ik ga mijn kolftijd maar naar later verzetten. Kijken hoe dat gaat. Ik kolf nu nog 1x om half 1. Ga nu dus om half drie proberen. En dan over twee maandjes niet meer. Ben benieuwd hoe dat gaat...

Deel Deze Pagina