mijn meisje van 12 weken lijkt onverzadigbaar

Discussion in 'Stel je vraag aan de voedingskundige' started by cam, Dec 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cam

cam Bekend lid

Dec 17, 2006
    572
    0
    0
    Hallo,

Mijn dochter van 12 weken kreeg nutrilon standaard 1, maar in overleg met het CB krijgt ze nu de Forte. ze krijgt overdag 4 flessen van 200 cc en die vliegen erin. Ze heeft duidelijk moeite om de 4 uur te overbruggen. We moeten vaak rekken!

Om 23.00 uur (5de fles) geven we haar zelfs 210 cc water met 7 scheppen Forte, maar toch komt ze dan rond 4.00 uur weer. En aangezien we haar niet 2 tot 3 uur willen laten huilen tot het 7.00 uur is, (er slaapt nog een kind in huis) geven we haar een zesde fles van 200 cc (gaat ook op)

Wat nu? Is er nog een alternatief op de Forte (wellicht verzwaren?) of moeten we het toch maar zien te rekken:(. Ik vind het zo vervelend om mijn dochter zo hongerig en ontevreden te zien.

2. Friso

Friso Voedingsdeskundige

Sep 1, 2009
    5,654
    0
    0
    Hallo,

Er is helaas niet iets wat je nog aan de voeding toe kunt voegen tegen de honger. Het enige dat je nog kunt proberen is een kleinere speen of de voeding dikker maken met johannes broodpitmeel.

Groeten eveline

Share This Page