Hoi Allemaal, Ons mannetje is inmiddels alweer ruim 6 maanden en het slapen blijft een drama!! overdag wil ie gewoon zijn bed niet in,, krijsen tot en met.. maar hij is wel onwijs moe! met een beetje mazzel slaapt ie overdag een drie kwartier en 's avonds is ie helemaal kapot.. niet handig en vooral sneu voor het ventje.. Wie herkent dit en heeft er misschien tips. Heb wel het idee dat ie momenteel in een sprongetje zit en dat de tandjes hem plagen maar daarvoor was het qua slapen niet anders helaas...
Ik herken het! Hier sliep ze dan wel in dr eigen bedje maar max een uur.. meestal was ze na een half uur wakker. we hebben de afgelopen tijd het probleem gehad dat ze niet in dr eigen bed wil.. ik heb haar toen in ons bed gelegd en er bij gaan liggen dan slaapt ze wel. nu gaat ze sinds 3 dagen weer in dr eigen bed en dat gaat prima
Helaas slaapt ie toch alleen in zijn bedje, of de kinderwagen als je een eind met hem wandelt maar ook niet altijd...
Yup ik herken het ook.. mijn mannetje slaapt overdag ook heel weinig en is ook heel moe en vecht tegen ze slaap!! het is dan toch ff in slaap wiegen speentje geven en toch ff 5 min laten jengelen/huilen niet langer!! en dan is ie vaak weer na een half uur 3 kwartier wakker ;( ze tandjes zijn nu wel door gekomen en afgelopen weekend heeft ie wel ruim 2 uur in ze bedje geslapen. dus hij kan het wel wat ik doe is er aan toe geven en laten voor wat het is.. zolang hij maar niet de hele dag aan het huilen is en jengelig is en gewoon lekker vrolijk is maakt het mij niet uit dat ie zo weinig slaapt overdag.