ik zie regelmatig mama's van 7mnd baby's praten over een rijstwafel, maar welke mogen dan? ik zie ze alleen maar van 8+ liggen!
Ja op de verpakkingen van de rijstwafels staat inderdaad +8 mnd vanaf toen zijn wij ook gaan geven. Denk ook dat een maandje eerder ermee starten echt geen kwaad kan hoor! Iedereen is anders. Een vriendin van mij geeft aan haar 10 oude maanden kindje allerlei verschillende soorten koekjes, dus ook met suiker. Nou ik vind dat voorlopig niet nodig.
Die rijstewafeltjes zijn ind vanaf 8+. Als je kindje al goed kauwt / sabbelt op eten kunnen die makkelijk eerder. Milan kreeg ze iets voor de 7 maanden al. Maar hij at ook al brood en stukjes fruit. De rijstwafeltjes smelten heel snel in de mond.
Ik geloof dat deze ook eerst vanaf 6 maanden waren. Maar omdat het voor sommige kindje lastig is hebben ze dat verhoogd. Althans...dat heb ik hier gelezen. Als ze het aankan gewoon halen joh!
Ik heb ze ook al vanaf 6 maanden gegeven. Zoontje was echt toe aan structuur, en kan heel goed kauwen. Mocht overigens ook van het cb, niet dat die alwetend zijn trouwens...
Hij heeft ze wel opgegeten, maar keek eerst wel wat vreemd. De eerste heb ik zelf in stukjes aan hem gegeven en de tweede ging hij wel zelf kauwen. Vandaag weer liga gehad en morgen weer rijstwafel proberen
Ik heb ze ook vanaf 6 maanden gegeven. Was toen op vakantie en in Belgie staat wel op het pak vanaf 6 maanden. Ze vond het prachtig om zo'n klein rijstewafeltje zelf vast te houden en ervan te happen