ByKay Denim draagdoek ervaring?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gember, Nov 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Ik heb deze doek in een winkel gepast en vond 'm wel fijn. Ook leuk te combineren met kleding. Het is m'n eerste geweven doek na een tricot slen. Hier en daar lees ik alleen dat de ByKay wat snel uitlubbert, misschien door het linnen wat erin zit. Wie heeft er ervaring met deze doek: positief of negatief? Of raden jullie andere merken aan, bijv. Hoppediz, Little Frog of Girasol? Ik heb nu even geen doek omdat ik de tricot slen had geleend en mis er wel een, dus hoor het graag! Wat een zoektocht!

2. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Geen ervaring met bykay, had hem wel bijna gekocht, maar toen zag ik dat little frog goedkoper was en hoorde ook van uitlubberen van bykay. Vond goede ervaringen over little frog en hij is inderdaad erg fijn! Die van mij is gelijk al lekker zacht vond ik, hoewel dat schijnt te varieren per soort en ik niet weet hoe andere merken nieuw voelen.

3. Gember

Gember Niet meer actief

Dank voor je reactie. Gek he, want het linnen schijnt juist meer draagkracht te geven... Heb jij een Littlefrog van katoen of ook met linnen? En heb jij 'm gelijk gekocht of eerst geleend?

4. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Ik heb mijn zoon máánden gedragen in de bykay. Ik vond het een erg fijne doek. Ik merkte alleen wel dat, naarmate hij wat zwaarder werd, de doek wat begon uit te lubberen. Maar wellicht dat een betere knooptechniek uitkomst zal bieden. Ik deed het vaak nogal vlug vlug.

5. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Ik vind het een heerlijke doek, vanmiddag nog gebruikt. Ik heb geen last van uitlubberen en dochter is nu 8.6 kg

6. Gember

Gember Niet meer actief

Fijn om de goede ervaringen te lezen! :) Ik las ergens dat hij tot 18 kg te gebruiken is, dus snap dat uitlubberen niet zo. Maar misschien is dat bij wel meer doeken het geval.

Nog meer ervaringen?

7. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb katoen, dat leek me prettiger om mee te beginnen. Linnen is nieuw veel stugger, begreep dat je dat ook goed tweedehands kan overwegen omdat het dan ingedragen is. Er staat bij mij geen max gewicht bij of dergelijke, dus volgens mij bruikbaar zolang je zelf prettig vind. Er staat ergens een verhaal van een man die zijn moeder die niet kon lopen droeg met een little frog ;)
    Heb hem niet eerst geleend, was in bepaalde webshop wel mooie prijs en gratis verzending, dacht als t toch echt niks is gaat ie wel weer terug/op mp... maar spijt dat ik hem niet al veeeeeel eerder gekocht had haha

8. Gember

Gember Niet meer actief

Hmm, ik ga toch eens kijken naar Littlefrog. ;) Leuke kleuren hebben ze ook. Dank voor de tip! :)

Share This Page