Zomaar even een vraagje, kan het niet echt goed vinden op het internet. Ik weet wel dat het bij ieder kindje verschilt, maar vind het toch leuk om te weten....
Luca heeft met 8 mnd de onderste 2 gekregen en met 10 mnd de bovenste 2 Nu zitten we op de rest te wachten
Die kleine van ons krijgt nu echt tandjes, we wachten al zo lang en zien nog niets.... welke wordt de eerste ! :
Hihi, hier ook nog steeds niks... volgens de cb arts zou het bij Louise ook nog wel een tijdje duren.
Ik zie nu aan de bovenkant al 2 witte puntjes komen en ze kwijlt ook veel. Volgens mij heeft ze er nog niet echt last van, maar ze vind het wel lekker als ik het een beetje masseer met m'n vinger. Maar dit is best vroeg, of niet?
Bij ons zijn nu net de boventandjes verschenen: met 14 maanden.... Ondertandjes kwamen met 10,5 maanden. Het kan dus lang duren!
Toen Maud 5 maanden was, kreeg ze haar eerste tandje rechtsonder. Kort daarna kwamen de twee tandjes ernaast. Twee weken geleden kwamen de boventandjes erdoor.
Al mijn jongens kregen met 3,5 mnd de eerste tandjes (weet niet meer of dat boven/onderwas) En bij ons meisje waren de onderste 2 (tegelijk) erdoor met 5 maanden, 1 maand later de bovenste 2, ook weer 2 tegelijk. En weer 1 maand later 2 langs beide boventanden.