Hoi allemaal, gisteren begon en vandaag lijkt het hetzelfde te gaan: Smorgens krijgt fae haar 1e flesje (gisteren om half 8 , vandaag was het zelfs half 7) en daarna wil ze niet meer. Ze krijgt rond half 11 haar fruithap. Die ging gisteren nog goed op (zo'n 150, flink dus!) maar vandaag zo'n 80 denk ik. En daarna dus niets meer. Een fles wil ze gewoon niet. Gisteren kregen we pas om half 5 haar 2e flesje er in! Vandaag heb ik dus ook maar geprobeerd om pap te maken van haar fles, maar dat maakt geen verschil. Een korstje brood daarentegen, eet ze wel (zelf) op. Dus ik zit heel erg te twijfelen. Moet ik gewoon de fles (inmiddels een nieuwe) blijven aanbieden, of moet ik proberen andere voeding te geven, uit het vuistje? Zoals korstjes brood ? Of er zelfs al iets op smeren? Op het cb werd aangeraden met 7 maanden met brood te beginnen, dus het lijkt me wat vroeg om al beleg (smeerkaas ofzo) er op te doen. Ik weet dus niet zo goed wat wijsheid is... groetjes athina
je kunt gewoon brood proberen hoor,10 cb's geven 10 adviezen. ik mocht met 6 maanden brood geven en dan met boter en smeerkaas of smeerworst. groetjes, Miranda
oke thx . Dan ga ik dat morgen -als het weer zo is- maar eens proberen. Ze had nu haar fles om 14.00 gedronken, maarja, als je rekent dat ze om 6.30 haar eerste had is dat wel een erg groot gat met alleen maar fruit tussendoor. En boter hihi, daar ga ik gewoon mee beginnen. Stom dat ik daar niet aan gedacht had, ik zat zelf echt richting beleg te denken, maar brood met boter is in principe ook al lekker natuurlijk. En -naar mijn idee- net wat simpeler dan 'echt' beleg, dus mooi om te beginnen. Hoewel ik overigens ook kindersmeerkaas (geloof ik) in huis heb. Dat zat in het c1000 pakket. Dus dat gaanwe over een paar weken ook maar eens proberen. Tenzij dit natuurlijk zo blijft en ze echt al snel nu goed aan het brood gaat.