Dat verschilt heel erg! Hier met 9 mnd de eerste en nu met 17 mnd heeft hij 4 ondertandjes en 4 boventandjes.
bijna 9 maanden en 1e tandje is nu door. Zoonlief had ook pas in de 9e maand zijn eerste tand en had met 21 maanden een volledig kindergebit!
Heel verschillend idd! Sommige kindjes hebben met 3 maanden ofzo al een tand (of met de geboorte, dat schijnt ook voor te komen ) en anderen hebben met hun eerste verjaardag nog geen tandjes. Milan had z'n eerste tandje helemaal door toen hij 7 maanden was. Bij Isabelle is nu sinds een paar dagen 't eerste streepje door, dus ik denk dat zij over 2 weken (5,5 maand) ongeveer haar eerste tandje helemaal door heeft.
Met 5 maanden 2 tandjes onder. Nu, bijna 9 maanden, 5 tandjes. En volgens mij zit er meer aan te komen. Hij kwijlt, niet normaal . En wel handig hoor nog even geen tandjes . Mijn zoontje is net een knaagdier, alles gaat eraan 8).
Mijn oudste had met 9 maanden 2 tanden, maar mijn nichtje had een "tandloze" eerste verjaardag . Ik heb wel eens gehoord dat kindjes die laat tandjes krijgen een sterk gebit hebben, maar ja das misschien weer een fabeltje?! Ik denk maar zo, hoe langer die tandjes verstopt zitten onder tandvlees des te langer gaan ze mee, omdat ze iig geen cariës kunnen krijgen
Wat een verschillen haha.. Volgens mij heeft ze nu wel last ( 7 poepluiers gehad vandaag en een rode billetjes) maar of dat met tanden te maken heeft vind ik zo moeilijk in te schatten. Ook met oog op chamodent gebruiken.
Bij mijndochter was het nergens aan te merken... Ook geen poepluiers ofzo..tis altijd lastig te zeggen denk ik, totdat je echt wat ziet/ voelt
hier kon ik t meestal wel merken.. ze had er echt wel wat last van. Meer luiers, rode wangen en veel op vingers bijten. Ze heeft nu 4 tandjes. 1e was met 6 maanden..
Ik ben aan het wachten tot ze door gaan komen maar kan ze al wel voelen... Bij beide heren zitten de bovenste hoektanden er aan te komen maar we willen helaas niet doorzetten...
De 1e tandjes kwamen door toen hij net 6 mnd was, sindsdien komen ze in een rap tempo door en is de stand inmiddels 11 tanden en 1 kies. Beau is nu 13,5 mnd
Mijn oudste kreeg met 4 maanden zijn 1e tandje. Mijn jongste met 5 maanden. Hier zijn ze er dus vroeg bij.
Met 6 maanden 2 tandjes, toen met 8 maanden weer 2. Maar heel leuk feit; Er is in de hele medische geschiedenis geen enkel kind bekend dat geen tanden heeft gekregen! Haha.. vond ik wel heel cool eigenlijk! dus... komt vanzelf.
Bij Quincy was haar eerste tandje door met 7 maanden en 3 weken, en binnen 3 weken had ze er 5! en de 6e is ook bijna door, het kan dus snel gaan...
Mijn oudste had 2 tanden met 4 maanden en boven en onder alle tanden toen ze 8 maanden was. Bij de jongste ook met 4 maanden 2 tanden onder.Nu is ze bijna 6 maanden en er rommeld genoeg dus ben benieuwd.