In de war.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Esmaraldaa, 12 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden.

Ik heb en vraag je , ik ben 31 augustus ongesteld geworden.
    Ik had eigenlijk pas 4 sep. Mijn menstruatie moeten krijgen. Maar dat geeft niet.
    Ik had daarvoor al 2 weken last van misselijkheid , gevoelige/pijnlijke borsten. Was erg moe , veel afscheiding en krampjes in mijn buik.
    Ik werd toen ongesteld en dit vond ik al raar lopen aangezien ik het ineens werd zonder egte kramp of iets dergelijke ,.ik was toen ook echt misselijk. En had ineens pas na mijn menstruatie last van mijn tepels!(normaal altijd voor en tijdens)
    Nu ongeveer 2 weken later is mijn onderbuik erg opezwollen net boven mijn schaambeen zeg maar. Snappen jullie wat ik bedoel?
    Maar goed de misselijkheid wordt ook steeds erger en vaker op een dag. Ook de moeheid ik kom geen eens me bed meer uit. Mijn borsten zijn ook aanzienelijk gegroeit van c ineens naar D. Mijn tepelhof is ook groter.

Ik snap er egt totaal niks meer van!! Weet iemand wat dit allemaal kan zijn?

Groetjes. Es

2. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Heb je al een test gedaan?
    Ik heb hier op het forum weleens gelezen dat je best nog eens een lichte menstruatie kan krijgen, terwijl je al zwanger bent.

Gebruik je de pil of ben je net gestopt? Het kunnnen ook verschijnselen zijn van ontpillen namelijk, heb ik zelf ook gehad. Hrt vervelende is dat alle verschijnselen soms over al op kunnen duiden.

Groetjjes

3. Theebeeb

Theebeeb Niet meer actief

Sorry, heb niet goed gekeken, zie nu een rijtje cyclussen onderaan staan.

4. naadje53

naadje53 Bekend lid

23 mrt 2011
    975
    0
    0
    ik zou zeggen probeer een test te doen, dan weet je waar je aan toe bent

5. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee ik heb nog geen test gedaan. Omdat ik mijn menstruatie gewoon heb gekregen , dus verder niet bij nagedacht om te testen.. Ik dacht wel af en toe aan een zwangerschap maar dat lijkt mij niet gebruikelijk als je gewoon je menstruatie krijgt?
    Want ik bloede niet minder ofzo alleen geen kramp.

6. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    je kan een innestellingsbloeding krijgen en die krijg je dan meestal een week voordat je normaal ongesteld had moeten worden. Maar er zijn ook genoeg mensen die dat niet hebben, dus ik wil je niet te veel hoop geven (ook aangezien je veel verschillende cycli heb gehad).

Doe gewoon even een test. Ik ben benieuwd en hoop voor je dat hij positief is!

7. cupcake85

cupcake85 Actief lid

16 jul 2011
    457
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zou ook zeker weten testen!

De klachten die je beschrijft kunnen zwangerschapsklachten zijn....maar kan ook nog komen van ontpillen....

8. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wacht deze cyclus af. Want denk niet dat het inestelling was want ik heb gewoon bijna 4 dagen gebloed met 3 daarna bruine afscheiding.
    ik zal vanavond even een foto uploaden van me buik dan snapen jullie wat ik bedoel.

9. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik mijn menstruatie ga krijgen ! Op dag 17 al?? Heb nou nog nooit zon kort cyclus gehad! Ik heb op t moment bruin ver lies niet zo veel gelukkig.

10. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Mss toch verstandig een test te doen, wie weet is dit oud bruin nog van innestelling. Er zijn genoeg vrouwen die een zgn pseudomenstruatie krijgen en dus zwanger blijken achteraf. kruidvattestjes zijn niet zo heel duur (2 voor 5 euro). Maar mss is het nu goed doorgezet en is je lichaam even in de war geweest.

11. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Ik zou ook een test doen... Je weet maar nooit.
    Maar het kan ook zijn dat je zwanger was.. Maar mis is gegaan.. En nu je ongi in de war is!
    Het kan ook zijn dat je cyclus zoiezo een beetje in de war is. Heb ik ook wel eens gehad.
    En elke maand zijn je symptomen anders.. Klam je er niet teveel aan vast meid !!

12. Esmaraldaa

5 mei 2011
    88
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is doorgezet helaas :(

Deel Deze Pagina