Hoi allemaal, Ik had voor deze periode uitgerekend dat ik vandaag mijn NOD zou hebben, nu ben ik afgelopen vrijdag ongesteld geworden (tenminste daar leek het op!). Nu ben ik normaal gesproken een week lang ongesteld. Gisteren was de ongesteldheid al gestopt, alleen nog een heel klein beetje bruin, dat betekent dat ik maar 2,5 dag ongesteld ben geweest en ook nog eens te vroeg.... Ik heb nog geen test gedaan, omdat ik haast niet kan geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn. Heeft iemand dit ook gehad en was zwanger? Zou wel mooi zijn zeg... ben er wel eens aan toe! Groetjes Lelie28
Verloor je wel helderrood bloed? Als een echte menstruatie? Als je twijfelt zou ik toch voor de zekerheid een zwangerschapstest doen! Succes! Groetjes Sharon
Ja het was wel helderrood in het begin. Maar dat schijnt bij een innestelingsbloeding ook goed te kunnen... vind het in ieder geval erg raar.
Ja, je hoort weleens dat je ongi wordt en dan toch wel zwanger bent. Dat de laatste restjes er nog even uit moeten, zeg maar Dus wie weet..... Ik hoop het voor je meid! Testje wagen? Dan weet je het iig zeker!
Ja, ik denk dat ik morgen maar een test ga doen... denk zelf dat het op niets uitloopt, maar ik heb nog een klein beetje hoop! Vooral omdat ik het veel te vroeg ben geworden en ook omdat het zo kort was.... maar ja je lichaam kan soms rare dingen doen he!
Kent iemand dit? Ik heb vanmorgen een test gedaan, helaas negatief. Maar toch vraag ik me af hoe dit nu kan. Heeft iemand hier een antwoord op? groetjes
Ik had mijin laatste ongesteldheid ook ineens heel kort, ook maar 2 dagen. Normaal heb ik altijd minstens 4 dagen. Heb wel een curretage gehad, maar daarna een normale ongi, de tweede ongi was ineens heel kort. Snap er ook niks van. We zijn nu aan de eerste probeer ronde begonnen en volgende week is mijn NOD. Ben heel benieuwd! Was twee weken terug ofzo ook ineens een paar dagen misselijk van etensgeur. Dacht echt: ik ben toch niet zwanger?
ik heb ook een korte ongi, schrok er ook van. Maar na een topic hier weet ik dat meerdere dat hebben... Kan te maken hebben met ontpillen?!
ja, heeft volgens mij idd verband met ontpillen.. want voordat ik met de pil begon (11 jaar geleden) had ik wel een langere menstruatie, en nu ik meer dan 4 mnd ben gestopt met de pil is het tot nu toe maar 1 dagje..
@ Lelie28: ik was op 24 dec. gestopt met de pil (zat op dag 16 van de pil) en kreeg op 28 en 29 dec. een bloeding, dacht dat ik ongesteld geworden was. Volgens de pendel (hoef ik natuurlijk niet te geloven) ben ik 31 dec. zwanger geworden. Ik wacht het gewoon allemaal af, blijf vooral veel klussen en ga pas halverwege jan. testen. Maar ben wel optimistisch
@ BGW; als je stopt met de pil krijg je eerst een onttrekkingsbloed ( een nep ongi die je ook hebt als je de pil slikt, is geen echte ongi) de ongi die daarna komt kan je wel gewoon meetellen als échte ongesteldheid..