mijn dochter is nu 10,5 maand oud en soms hoor ik van kennissen, neven nichten, en anderen dat ze de box met die leeftijd al lang weg hadden gedaan. mijn dochter kan zich nog goed vermaken in de box. al speelt ze natuurlijk ook veel op de grond uit de box. maar ik vind hem erg handig, ze gaat erin als ik even naar buiten moet, of naar boven of naar het toilet, met koken enz.. ook omdat we een hond en kat hebben en ze daar anders de hele tijd achteraan wil gaan. nu vroeg ik me af wanneer ging of gaat bij jullie de box eruit? en waarom met die leeftijd?
Momenteel geen box in huis. Vanaf een maand of 5 het huis uit, gebruik hem nooit. Maar durf hem niet uit elkaar te halen. Stel ik heb hem nog een keer nodig, als hij gaat kruipen oid.
Hier blijft ie toch staan omdat nr 2 zich binnenkort aandient, maar anders had ik hem ook laten staan. Op wielen, rij hem overal naartoe, vind ze prachtig, en het is net wat jij zegt, koken, schoonmaken, opruimen, toiletbezoek, buiten iets pakken en ik weet dat ze veilig zit, zolang ze het pikt vind ik het prima!
Vanaf een maand of 7 niet meer gebruikt. Toen begon ze zich op te trekken, en werd het vooral een gevaarlijke plek voor haar. Te wild, en dus voortdurend vallen tegen de spijlen. Daarna zat ze dus gewoon op de grond.
meiden bedankt voor jullie reacties, ik laat de box ook zeker nog staan maar ben gewoon benieuwd naar wanneer hij er bij andere uit gaat en waarom op dat moment. zelf vind ik m veel te handig en ben ook van plan hem nog een hele poos te laten staan en gebruiken.
Hier ook nog lekker in de box! Ideaal boor als ik wat moet doen! Geen idee wanneer hij weg gaat, voorlopig vermaakt ze zich prima!
Niet doen omdat anderen het zeggen iig. ik had m bij de oudste met een jaar weg, toen zei iedereen: Nu al?? Mn jongste zit er elke dag nog en half uurtje in voor de koffie, ik vind het prima. Even dweilen of boven de bedden rechttrekken.
Hier nog heeeeel lang niet!! Lekker laten staan, dit komt (als ik ergens mee bezig zou zijn straks) echt nog vaak van toepassing.
had hem nog niet weg willen halen (met 13mnd), maar hij ging de box opeten, haha, toen vond ik het toch maar nodig om hem weg te halen.
Vanaf een maand of 5 de box niet meer gebruikt en met 7 maanden uit elkaar gehaald en in de opslag gedaan.
Hier heb ik geen vaste box meer staan..maar een opklapbare...net zoals een campingbed maar dan vierkant..echt ideaal. Pak hem wanneer nodig en hief niet constant een box in huis te hebben..want dat neemt hier veel ruimte in. Als gastouder heb ik nu ook altijd een box beschikbaar zonder dat ik er zelf last van heb
Hier staat ie ook nog, gebruik m dagelijks nog. Nl als ik ga douchen gaat kleine man erin . En binnenkort de baby .
Als ze daar nog prima kan zou ik laten Hier actieve vlotte dame toen ze eerste keer optrok 6.5 mnd was het altijd krijsen in box dus ging die weg heb nooit spijt gehad. Ze kreeg interactieve muur terug en thuis is erg veilig staat niets los en nergens waar ze bij kan. Kan haar zo laten zonder problemen. Als ik hond even plasje moet dan zet ik haar in nuna leaf baby tv kijken vast blijft ze netjes zitten al kan ze uitkruipen daar ook is niet erg ze kan overaal bij super veilig is het. Bed/bank laat ik haar ook al maanden alleen ze gaat vanzelf op en neer probleemloos
Hier het zelfde! Gebruik hem alleen als ik ga douchen.. Kan haar precies zien (douche beneden en gordijnen dicht) Voorlopig gaat hij ook nog echt niet weg! Staat verder ook niet in de weg, dat scheelt misschien...
Net afgelopen weekend Dochter is bijna 2. Gebruiken hem echt nooit meer en ik had zin om haar speelgoedkast op de plek van de box te zetten. Kan ie er over een half jaar weer in
Dl zit er niet meer in sinds ze 1 is zo ongeveer. We hadden m tot verleden week nog wel staan aangezien de 2e over ong 19 weken komt. Maar we hebben m toch even weggehaald omdat ons huis te koop komt en er foto's gemaakt gaan worden. Maar als je het nog handig vind zou ik m lekker laten staan.
erg leuk te lezen wanneer en waarom er voor wordt gekozen om de box eruit te doen. allen bedankt voor jullie reacties. ik hoop dat ik hem hier nog een poosje kan laten staan nu gaat het nog prima en vind ik het erg handig.
Hier vlak voor de afgelopen kerst.. (Zoontje was toen 15 mnd). De kerstboom moest erin en dat paste anders niet zoals ik het wilde. Zl zat er toen al minder vaak in, maar was aanvankelijk echt wel handig voor de momenten dat je je handen even vrij moet hebben. Bovendien kon zl zich er ook super in vermaken!