6 maanden na bevalling moe moe moe en duizelig

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Pandora, 1 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ben 6 maanden geleden bevallen en de laatste weken ben ik zoooooo veeschrikkelijk moe en heel vaak duizelig
    sta soms echt te wiebelen op mn benen....vind het een eng gevoel :(

wie herkend dit?

2. Alita

Alita Niet meer actief

misschien ijzertekort?
    Ga gewoon eens je bloed laten prikken bij de HA?

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik maak morgen ook een afspraak ;)
    alhoewel ik ijzertekort raar zou vinden....tijdens de zw.schap geen last van gehad en met de bevalling ook nauwelijks bloed verloren.

maar het kan altijd natuurlijk ;)

maar ben zo bang dat de HA het af gaat wimpelen met "hoort erbij...is ontzwangeren" voel me gewoon echt k*t

soms voelt het ook net alsof ik op watten loop...en ondanks dat ik oha een goede nachtrust heb, zie ik eruit alsof ik al een jaar slaaptekort heb

4. Alita

Alita Niet meer actief

ik heb geen idee of het bij ontzwangeren hoort...weet alleen dat ik me best lang ook net lekker voelde na de bevalling. Heb altijd veel last van ontzwangeren.

Maar gewoon bloed laten prikken....misschien is het je schildklier?

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Pandora, ik heb een tijdje geleden precies zo'n topic geopend. Ik heb 'm er even bij gezocht ... http://www.zwangerschapspagina.nl/na-de-bevalling/319517-ontzwangeren.html
    Exact dezelfde periode! Dochter was een half jaar en ik zat er compleet door heen! Om je gerust te stellen: het werd beter! Ik ben 's avonds nog wel moe, maar ik denk dat iedere jonge ouder dat heeft.
    Dat wiebelige herken ik ook, dat kwam bij mij iets later. Dan stond ik gewoon ergens rustig te praten en voelde ik me als het ware wegzakken, stond ik te zwieberen op m'n benen.

Ik ben er nooit voor naar de dokter geweest, ik ben niet zo'n doktersganger ;)
    In plaats daarvan heb ik er aan toegegeven, op tijd naar bed, alles maar even op een laag pitje en gewoon over me heen laten gaan. Veel groente en fruit eten, proberen om toch er op uit te gaan en stom tijd uit zitten.
    Nu 3 maanden later gaat het dus echt stukken beter!

Sterkte en succes... :)

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ontzwangeren!!!

Ik zou wel eventjes floradix halen en elke dag nemen, dit geeft ook een lekkere boost! Goed vitames (fruit, groentes etc.) eten en genoeg drinken, komt het vanzelf weer helemaal goed!

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Had ik toen ook! Vooral 's nachts, na de voedingen enzo. Goed eten, rust nemen, extra ijzer/vitamine b/multivitamine...als je dat nog niet doet zijn het goede tips ;) Gelukkig ging het hier na dat half jaar snel beter!

8. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb het ook! dus lees even mee!

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Hb is zo getest bij de HA, dus daar zou ik echt wel even naar vragen!

Deel Deze Pagina