trekkerig gevoel bijna jaar na ks, wie ook?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door loesje1982, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    wie herkent dit?
    ik heb bijna 11maanden geleden een spoedkeizersnee gehad. als ik moe ben/was trekt mn litteken,naar mijn gevoel.
    dit ging een poos goed, maar nu heb ik het weer, al een paar dagen. ik heb niet zwaar getilt, alleen paar extra grote klussen in huishouden gedaan, maar ook wel goed geslapen.

is dit normaal? hebben meer meiden dit?

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Mijn laatste ks was alweer 2jr en 2mnd geleden, maar bij vochtig weer of idd te veel doen voel ik het nog! Het is toch een litteken....

3. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    toch wel dus, ja t weer werkt ook niet mee, daar had ik even niet aan gedacht.

nou ja, dan ben ik wel iets gerustgesteld. hoop zo dat bij een eventuele 2e ik geen ks hoef...

4. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik heb 2.5 maand geleden een ks gehad en heb er de laatste dagen ook veel last van, vooral vandaag. Maar dat kan dus met het weer te maken hebben? Het is bij mij natuurlijk veel korter geleden, maar zoals dit heb ik tijden niet meer gevoeld, het doet af en toe echt zeer...:( Maar als ik jullie mag geloven kan je er dus nog jaren last van houden.

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als ik druk ben of idd ook met slechter weer dan voel ik het litteken ook. Soms best vervelend.

6. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik heb nu bijna 11 weken geleden een KS gehad en heb soms echt steken in mijn buik. Niet zozeer de wond maar meer het stuk buik daarboven. Moet wel zeggen dat ik helaas oververmoeid ben dus misschien dat dat er mee te maken heeft... Denk zelf dat het misschien de zenuwen zijn die weer herstellende zijn??

7. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Ik had dit ook. Ook met iets boven uit een kastje pakken, tillen enz.
    9 maanden na de ks ben ik opnieuw geopereerd want mijn baarmoeder bleek aan mijn buikwand verkleefd te zijn. Dit is los gemaakt en daarna geen pijn meer gehad. Hadden ze dit maar een aantal maanden eerder gezien.

Deel Deze Pagina