Ontzwangeren...ook nog na een jaar?

Discussion in 'Na de bevalling' started by Melrose, Mar 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melrose

Melrose Fanatiek lid

Jun 26, 2011
    1,601
    14
    38
    Flevoland
    Hoi hoi,
    Vraagje: kan het zijn dat ik, ruim een jaar na de bevalling (keizersnede)
    nog steeds aan het ontzwangeren ben?? Ik heb sinds een dag of 3 weer menstruatie-achtige krampen
    (terwijl ik niet ongesteld ben) en deze stralen af en toe uit naar de rechterkant van mijn heup.
    Klinkt wellicht wat vreemd, maar het is af en toe erg pijnlijk. Gisteravond kon ik bijna niet lopen, dat deed gewoon teveel pijn.
    Herkent iemand dit? ZOu het kunnen zijn dat de baarmoeder (en die hele regio) nog steeds aan het ontzwangeren is, een JAAR na mijn bevalling?
    X

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik zou er eens mee naar een arts gaan. Kan een verzakking o.i.d. zijn.

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,460
    11
    38
    Female
    Heb je bv gegegeven? Het jaar gaat pas in als je stopt met de bv, dus daar kan het nog aan liggen. Ook lijkt het mij dat de 1 na 2 maanden al ontzwangert is en de ander er 1,5 jaar mee bezig is. Hoop dat de pijn snel over is.

4. Daydreams

Daydreams Actief lid

Oct 31, 2010
    270
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ontzwangeren denk ik zeker niet na die tijd. Het kan vanalles zijn. Ik weet niet of je aan de pil bent? Het klinkt een beetje als een eisprong.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nee hoor, ontzwangeren begint meteen na de geboorte. Zou fraai zijn zeg als dat pas na stoppen met bv zou beginnen...dan had ik er elf jaar op moeten wachten...

6. MLkids

MLkids Niet meer actief

11 jaar:$

7. MLkids

MLkids Niet meer actief

Misschien ben je terug in verwachting?
    Of heb je een ontsteking in je heup/bekken?

8. Akira1978

Akira1978 Actief lid

Mar 3, 2013
    109
    15
    18
    Female
    Leuk raadseltje..:D. Volgens mij moeten we die 11 jaar delen door het aantal kinderen dat ze heeft gekregen.

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ben je al eerder ongesteld geworden? Het kan je eisprong zijn, die was bij mij ook veel heftiger en pijnlijker de eerste keren.

Mocht dat het niet zijn, zou ik ook eens naar de huisarts gaan. Als alles in orde is en goed zit, weet je dat ook weer.

10. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    Mijn lijf wilde niet echt ontzwangeren.
    Toen ik anderhalf jaar na mijn bevalling bij de osteopaat kwam bleek dat mijn lichaam nog niet geheel ontzwangerd was.
    Mijn hormoonspiegel was behoorlijk uit balans zeg maar.

Wat jij beschrijft zou ook nog wel een pijnlijke eisprong kunnen zijn!

11. MLkids

MLkids Niet meer actief

De gemiddelde vrouw geeft 6 maanden tot 1 jaar BV. Laten we er vanuit gaan dat zij 2 jaar BV heeft gegeven per kind, dat zou betekenen dat ze 5.5 kinderen heeft:D

Of heeft ze echt 11 tot 22 kinderen?:D

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Er zijn ook vrouwen die veel langer bv geven. Tot 4 of 5 jaar bijvoorbeeld.

13. 2jees

2jees Niet meer actief

En daar is zij er 1 van bij mijn weten. Ik dacht dat ze twee kinderen had, maar volgens mij kickt ze er stiekum op dat mensen :$ zeggen bij de vermelding 11 jaar ;)

Share This Page