HELP eerste menstruatie duurt al 15dgn!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sloppyslayer, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben op 26 oktober gecuriteerd omdat er een stukje placenta achter gebleven was.

Nu heb ik mijn eerste menstruatie gekregen op 12 november en het was heel heving maar dat leek me wel redelijk normaal.
    Nu denk ik al dgn dat het over is en dan komt het toch weer terug.
    Soms druppelt het alleen of is het bij het afvegen dat ik toch weer even een druppel bloed spot maar soms ook echt een hele golf zodat ik toch maandverband moet dragen.

Kan dit normaal zijn? Maar me er ook wel een beetje zorgen over.
    We willen graag gaan starten voor een 3de, over ongeveer een maand of 6, maar dat gaat zo natuurlijk niet echt goed lukken.
    Ik wil namelijk eerst dat alles in orde is met mij.

Op 21nov moet ik voor een controle curitage omdat het stukje placenta niet goed los wilde komen en ze bang zijn dat er toch litteken weefsel gevormt is.
    Als ik dan weer zo ga bloeden word ik hier niet heel blij van.

Moet ook zeggen dat het zijn tol nu wel gaat eisen hoor. Ben al vanaf de bevalling bezig en ik heb geloof ik 2wkn geen maandverband hoeven dragen! En dat is erg irritant. Ik word er ook echt wel een beetje down van. Ik wil mijn lichaam nu toch wel terug.

Ik ben wel gestart met het nemen van de pil om te kijken of zo mijn lichaam wat rust krijgt.
    Ook had ik gehoopt dat hierdoor mijn menstruatie wat "normaler" zou gaan verlopen.

Ik hoop dat je me gerust kan stellen en anders bel ik morgen de gyn om te vragen wat ik hier nu mee moet. Ben alleen bang dat ze me dan willen zien en ik moet naar Amsterdam en ik heb geen auto........

Wie kan me helpen?

2. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    och meid dat is ook niets nee!!! Snap dat t zjn tol begint te eisen. Ik kreeg 4 sept prikpil en ik ben nu ook al 2 weken ongesteld precies zoals jij ! Druppels, bij t afvegen, stopt, ineens weer krampne en weer ongesteld ppffff al 2 weken is gwn niet leuk meer dus ik snap je ! Geen ervaring of tips, maar soortgelijke situatie kwa bloeden. Mijn HA zei hormoonwissellingen en kon vaker voorkomen en een jaar duren voordat geregeld raakt en t bloeden stopt.. een 3de? Wat leuk joh, ik wil dat ooit ook wel een 3de erbij...maar nu is 2 net zoveel als 4 hahaha... Succes en sterkte meid, dikke knuf!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.072
    2.214
    113
    Brabant
    Even kort, 1 hand, ik heb t juist van de pil, constant bruinvrlues de eerste 4 weken.
    Zou toch even bellen. Anders kuurtje primulut?

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ja ik ga morgen bellen en dan zie ik wel wat ze zeggen.
    Dit is echt geen doen zo.

Deel Deze Pagina