hey hey we zijn weer zwanger! na de mk van 21 jan , is dit best wel weer snel, en we zijn er super blij mee. ik vind het wel super eng ! hopen dat het dit x wel allemaal goed gaat. groetjes wilma
hallo, ik heb ook een MK gehad, curretage 10 januari en nu ook terug zwanger, ooeeeeeffff! Deze week al een vroege echo voor ik op vakantie ga, dokter wilde weten of het goed zat, stel je voor dat je een butenbaarmoederlijke zw. krijgt in een vreemd land! ik duim voor je! liefs, ilse
hoi hoi gefeliciteerd! ik heb ook een miskraam gehad op 21 januari en ik ben ook gelijk weer zwanger geraakt, omdat ik weer een bloeding heb gehad, heb ik een echo gehad vorige week donderdag en ik ben nu 6,5, dus een 1,5 week na mijn miskraam gelijk weer zwanger geworden, dit zijn echte wondertjes! we gaan nu voor de volle 9 maanden!
morgen ga ik de gyneacoloog bellen, want die zei de laatste x als ik positief test, gelijk bellen. omdat ze de vorige x niet zeker wisten als ik een bbz had, dus die ga ik morgen maar even bellen. echt spannend allemaal!
gefeliciteerd.ik heb 13 januari een miskraam gehad en nu ook weer zwanger,wat een wondertjes allemaal.geniet ervan. het angstige gevoel blijft maar een goede echo maakt alles weer goed