Dreumes wil moeilijk gaan slapen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anouk2005, 9 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    De afgelopen week is het echt een drama om onze dochter van 13 maanden haar bed in te krijgen.
    Ze wilt gewoon niet slapen.Haar middagslaapje gaat ook moeizaam.Afgelopen maandag is ze zelfs de hele dag wakker geweest.Ze heeft alleen 3 kwartier in de buggy geslapen.
    Nu lukte het mijn man nog wel om haar in bed te krijgen maar dat is nu ook voorbij.Gisteravond ook zeker 1,5 uur bezig geweest om haar te laten slapen.
    5 minuten laten huilen en dan even troosten heb ik al meerdere malen geprobeerd maar ze gaat direct weer rechtop in bed zitten en begint te krijsen.
    Nu is ze wel heel erg aan het veranderen.Begint al woordjes te zeggen en is erg druk met alles aan te wijzen en proberen te benoemen.Ik ben dan ook van mening dat dit het wel een fase zal zijn maar het begint me ondertussen ook te irriteren.
    Herkent iemand dit rond deze periode?
    Van mijn 2 oudste kinderen weet ik het niet meer zo goed.
    Voor de rest is ze wel heel vrolijk maar ze heeft natuurlijk wel haar slaap nodig.Het lijkt wel dat hoe moeier ze wordt hoe meer hyper ze wordt haha

Tips zijn welkom.

Gr Ingrid.

2. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Hoi Ingrid,
    Heel herkenbaar hoor. Helpt het niet als je erbij blijft tot ze slaapt? Misshien vindt ze het niet leuk dat je weggaat. Heb er zelf ook eentje die, toen met die leeftijd, moeilijk wilde slapen. Erbij blijven was het enige dat hielp. Ze krijgen zoveel indrukken die ze moeten verwerken...
    Succes in ieder geval!

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Onze dochter is net deze fase aan het afronden na 1.5 maand.
    We hadden van alles geprobeerd en zijn uiteindelijk bij haar gebleven en als ze ging staan legde we haar terug.
    nu zijn we zover dat we buiten haar kamer staan en als we horen dat ze gaat staan leggen we haar ook weer neer. nu al 2 avonden dat dit maar 5 minuten duurt ipv uur.
    het zal idd wel een fase zijn, maar ik vind het wel pittig. want ook 's nachts was ze wakker.
    succes!

Deel Deze Pagina