Waarschijnlijk over op de pepti van nutrilon ivm krampen.iemand ervaring?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sannie1981, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,
    Om n lang verhaal kort te maken,onze dochter van bijna negen weken heeft extreme last van krampen en huilt dus enorm veel per dag. Het volgende is al gedaan;

Ze is ter observatie een week opgenomen geweest,puur om te kijken hoeveel ze nu huilt, hoe en wanneer de krampen zijn en om ritme aan te brengen. Ritme is er nu,maar krampen niet minder.

Friso comfort voeding

Dr Brown fles met pre stuurs een ivm snel drinken

Infacol, cinababy

Osteopaat, maar ook die gaf aan dit nog nooit gezien te hebben.

En dan alle trucjes om de krampjes te verzachten,zoals masseren etc.

Nu is de stand van zaken zo dat we vrijdag weer naar de kinderarts moeten. Vanuit t buro is t voorstel gedaan om mogelijk over te gaan op de pepti voeding van nutrilon. Dit is voor koemelkallergie.
    Ondanks dat ze totaal niet aan koemelkallergie denken.

Ze geven nm aan dat deze voeding vaak ook helpt bij krampen en om de darmen rust te geven.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Want aan de ene kant denk ik, we stappen over, erger kan t nm niet.

Aan de andere kant ben ik bang dat t niks helpt en we verder van huis zijn omdat we dan weer n andere voeding zijn gaan geven.

Liefs sannie

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Soms zijn hevige krampen een uiting van een koemelkeiwitallergie (KEA), en soms zijn het dan ook de enige uitingen die je ziet. Ik ken ouders die na 2 flessen met iets als nutramigen een andere baby hadden. Ik ken ook babies bij wie het 2 weken met de andere voeding duurde voor het beter ging.
    Ik merkte zelf bij mijn kind binnen een dag verschil toen ik hypoallergeen ging eten (bij borstvoeding), daar werd ook gezegd dat het echt geen KEA kon zijn. Nou wel dus, hij is nu 12 en heeft 't nog steeds.

Deel Deze Pagina