Had mijn zoontje ook! Week of 2 geduurd. Ik denk dat het een sprongetje was in combinatie met tandjes die langzaam doorkomen.
Ik heb vannacht een klein flesje gegeven. Daarna wel van 2 tot 6 geslapen. Nog niet fantastisch, maar wel iets beter. Of zouden jullie gewoon een flinke fles geven? Ik ben zo bang dat het weer gewenning wordt. Maar hier word ik ook helemaal gek van. Ben kapot. Zolang ik maar weet dat het tijdelijk is, kan ik t wel handelen.
Ik hoop het echt, want dit is geen doen. We waren al flink verpest, want ze sliep hartstikke goed. We geven ook nog geen bijvoeding ivm gevoelige darmen. Wil dat eerdaags langzaam gaan introduceren. Zou dat er ook mee te maken kunnen hebben? Lijkt me sterk, want ik geef nu toch een beetje maar behoefte en ze drinkt hartstikke veel in vergelijking met 2 weken geleden. Nou ja, ik hoop dat het ineens weer voorbij is. Als je er middenin zit, duurt het altijd extra lang.
Als zij goed sliep en een ritme had dan komt ze daar echt weer in terug. Klinkt als een sprongetje. Hier begon het feest met 6 maanden. Eerst 's avonds onrustig en soms wakker. Met amper 7 maanden 's nachts vaak wakker. Maar ze kon ineens wel heel veel. In de handjes klappen bijvoorbeeld en zelf zitten. Tandjes kwamen ook nog door. Geintje heeft 2 maanden geduurd. Ineens was het van de ene op de andere dag over en zat ze weer in haar oude vertrouwde ritme. Enige wat hier hielp was haar uit bed halen en beneden in de box een half uurtje laten spelen. Daarna een flesje met bijvoorbeeld 2 of 3 schepjes en veel water erbij. Zodat ze niet teveel ging wennen aan voeding 's nachts. Ben je al begonnen met het geven van pap? Hier begon ik toen met het geven van een flinke papfles voor het slapen gaan zodat ik zeker wist dat het geen honger was in de nacht. Hielp toen niet echt want was echt het sprongetje. Maar als jij het gevoel hebt dat ze honger heeft... Probeer wat uit zou ik zeggen.
Gisteravond laatste fles om 19.30 gegeven.. gaan slapen...tot 23.00 elk uur wakker..daarna 00.30...2.00....en daarna pas 7.20!!!! Dus we gaan hopelijk de goede kant op... ook geen fles gegeven...vanochtend 7.30 pas dus dat is wel netjes!
Gisteravond laatste fles om 19.30 gegeven.. gaan slapen...tot 23.00 elk uur wakker..daarna 00.30...2.00....en daarna pas 7.20!!!! Dus we gaan hopelijk de goede kant op... ook geen fles gegeven...vanochtend 7.30 pas dus dat is wel netjes!
Hier was het geen gewenning met een extra flesje in de nacht. Duurde een paar nachten maar daarna klaar. Ze had hier gewoon extra honger. Mooi dat het vannacht iets beter ging!
Vannacht van 20.30 tot 6.00. twee keer wakker geweest (1.00 en 4.30) hier ben ik tevreden mee! Helemaal doorslapen heeft ze toch nog nooit gedaan!
Onze kleine meid meldde zich pas om 7.00 uur 🤗. Vanaf gisteravond 21.00 uur. Alsof ze aanvoelde dat papa en mama er nu wel een beetje doorheen zaten. Ik hoop dat dit doorzet.
Sorry Elsje, ik wil niet elke keer inbreken in jouw topic, maar om nou over exact hetzelfde een nieuw topic te openen, is ook een beetje overdreven 😁
We hebben er 2 nachtjes aan mogen ruilen en nu begint de ellende weer. Elk uur kreunen en piepen. Ik ga nu toch denken dat t de tandjes zijn. Helaas, want er komen er nog zoveel.