haaruitval baby 9,5 maanden oud

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kk82, 20 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kk82

kk82 Lid

6 nov 2009
    5
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik heb een vraag, misschien kunnen jullie mij helpen:(.
    Toen mijn dochtertje 2 maanden was, vielen haar haartjes aan de bovenkant uit( wat normaal is) maar nu sinds een week of 2 verliest ze weer haar aan de bovenkant ze is nu bijna 9,5 maanden oud.
    De ene zegt dat het normaal is omdat het misschien nog nestelharen zijn, en weer andere zeggen dat het niet normaal is.
    Ik maak mij dus echt zorgen, ze is kerngezond en ook niet ziek.
    Het komt er niet met plukken uitvallen maar als ik mijn hand door haar haartjes haal komen er altijd haartjes los, ook op haar matrasje liggen na het slapen haartjes:(.
    Moet ik naar de huisarts of hoef ik mij geen zorgen te maken?

knuffel

2. Escada

Escada Niet meer actief

Hoihoi,

Klinkt herkenbaar, mijn zoontje had hetzelfde rond die leeftijd. Bovenop zijn hoofd verdwenen alle haartjes, achter bleef er nog een beetje over, het was net een oud mannetje :)

De dokter zei dat ik me niet druk hoefde te maken, dat het vanzelf weer terug zou komen. Na een poosje was dat inderdaad het geval!

Komt vast allemaal goed, al is het momenteel niet zo'n leuk gezicht ;)

Groetjes

3. kk82

kk82 Lid

6 nov 2009
    5
    0
    0
    dank je wel, voor je snelle reactie :)
    mijn dochtertje was 2 maanden oud en toen kreeg ze ook al zo'n oude mannetjes kapsel, daarom vind ik het ook zo raar dat het nu weer uitvalt :( al haar lange haartjes aan de bovenkant vallen nu weer uit. Gebeurde het bij jou zoontje ook 2maal?

Deel Deze Pagina