Wie heeft die en bevalt hij?? Ik ben op zoek naar een nieuwe buggy, heb nu een krijgertje maar wil gewoon het liefst een nieuwe buggy en ik zag in de airmiles shop die buggy staan dus vandaar mijn vraag. Is hij ook makkelijk in gebruik?
Wij hebben deze. We hadden voor onze dochter een MClaren, deze was roze vandaar een andere voor onze zoon. We wilden niet zo'n hele dure omdat we hem bij onze dochter ook maar weinig hebben gebruikt. Hij bevalt prima maar je kunt hem niet vergelijken met een MClaren vind ik. Maar voor ons volstaat hij prima.
Ik heb nu een krijgertje haha dus alles is beter dan deze Dank je wel! Die we nu hebben is het simpelste model van een buggy die je maar kunt hebben.
Hier een chicco liteway. Hij bevalt op zich goed behalve op gladde winkelvloeren hapert ie af en toe. Maar verder rijdt ie wel lekker en is ie handig in gebruik.
Ik heb hem ook en hij bevalt heel goed. Wij hadden een Koelstra maar dat vond ik een rotding dus ik ben blij dat we de Chicco hebben gekocht.
Dank je wel dames! Ik heb hem besteld van mn airmiles punten, ik ben benieuwd Lekkere frisse kleurtjes ook limoengroen met aqua
Je hebt 'm al besteld, maar ik wil ook nog even zeggen dat ik hem ook heb en er enorm blij mee ben! Wat ik vooral heerlijk vind is dat hij heel licht stuurt. In de supermarkt kan ik de buggy met de ene hand besturen en een winkeltrolley in de andere, ideaal
ik heb hem ook, we gebruiken hem nu 1.5 jaar ongeveer en hij . bevalt prima. Is ook mee op vakantie geweest heeft al aardig wat wandeluren gemaakt maar hij doet het nog prima.