Sinds november hebben wij een enorm dwarse dreumes. Het begon met niet verschoond willen worden, niet eten, en een enorm kort lontje. Toen volgde een slaapdrama. Waar we aan toe hebben gegeven, met het idee dat het een fase is die vanzelf weer over gaat. Maar jemig, we zijn nu drie maanden (!) verder en er lijkt geen einde aan te komen! Ze slaapt s nachts voor geen meter en kan overdag geen boe of bah zeggen. Alles is huilen, huilen en nog eens huilen. En ook overdag slaapt ze kort en wordt huilend wakker. Ik hoop echt echt echt dat dit over is als ze loopt en dat ze dit ook heeeeel snel gaat doen! Iemand die dit herkent en me gerust kan stellen dat er echt ooit een eind aan komt?
Nope, dit doet ze nog als ze 18 is.. Nee heel flauw.. Ik heb ook vaak met mijn handen in het haar gezeten. Vond zo rond de anderhalf een hele pittige leeftijd. En helemaal als ze nog niet kunnen lopen en er tegenaan hangen zeg maar. Een brok frustraties. Ze heeft geen oorpijn ofzo? Doordat ze ook zo kort en slecht slaapt en veel huilt.
Er komen nu hoektanden door. Dus dat speelt op de achtergrond mee. Daar zal ze nu wel zo slecht van slapen. Hopelijk loopt ze snel en is ze haar frustratie dan kwijt.
Hoi, ik herken dit wel. Mijn dochter loopt dan al wel. maar huilt ook erg veel overdag, slaapt kort overdag en wordt soms huilend wakker. Ook de nachten heeft ze gehad dat ze huilend wakker werd (dit zijn bij ons nachtangsten) maar soms gaat het wel opeens een paar dagen goed en dan opeens weer slecht ik hoop voor jullie dat het snel overgaat, vanaf november is toch best lang, maar heb wel eens gehoord dat de 16 maanden sprong over kan gaan naar de 18 maanden sprong.. dus misschien is dit bij jullie het geval? Sterkte!
Er komt echt een eind aan hoor Hier ook last van gehad snachts, schrik niet maar wel 6 maanden lang elke nacht bingo. Nu slaapt hij weer redelijk door in zijn eigen bed. Een enkele keer nog huilend wakker worden maar daarna gelukkig weer verder slapen.
Ja, hier zijn we er gelukkig net weer klaar mee. Drama was het! Opeens was hij weer vrolijker, zonder problemen naar bed, enz. Alleen wordt hij nog wel 's nachts wakker en wil dan bij ons. Maar dit gaat ook al beter. Ik denk een combinatie van veel tanden tegelijk krijgen, leren lopen, enz. Maar hij duurde lang hier...Sterkte nog even!