6 maanden sprong?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dame, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    sinds zondag is het drama hier in huis, zoonlief is opeens een ander kind geworden. Hij slaapt nauwelijks en met name s'nachts is het gillen, melk wil hij al helemaal niet meer, vandaag maar 1 flesje gedronken en de rest weigerde hij. Fruithapje eet hij nog wel. Hij weigert te slapen ookal is hij zo moe, continue gapen en in de oogjes wrijven maar slapen ho maar.
    hij heeft zelfs donkere kringen onder zijn ogen gekregen :(
    ik weet er geen raad meer mee en bij mij zie je de donkere kringen onder me ogen ook al. Zou dit een sprong kunnen zijn of misschien iets anders? Ik heb wel gemerkt dat hij sinds zaterdag uit zijn mond ruikt :(
    dit worden nog hele fijne feestdagen :oops:

2. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    hoi Dame,

hier bij ons het zelfde, mijn meissie is dan al zo 3 weken bezig.
    ik heb onderhand ook al wallen tot om mn knieen hangen :(
    tussen door heeft ze dan ook nog in het ziekenhuis gelegen met de rs virus, daar wordt zo'n sprong ook niet beter van.

gelukkig wil mijn meissie wel nog drinken (juist heel veel) maar ruikt ook nu al een paar dagen uit haar mondje. ik ga vanmiddag toch maar even langs de huisarts.

hopelijk duurd de sprong bij jullie niet zo lang meer!
    \
    geniet van de feestdagen!

3. dame

dame Bekend lid

19 jun 2007
    587
    0
    0
    afgelopen nacht werd het steeds erger, hij bleef aan 1 stuk doorgillen en begon vlekken in zijn gezicht te krijgen en hele erge blauwe kringen rondom zijn ogen. We zijn toch naar de huisatsenpost geweest omdat ik het niet vetrouwde maar daar konden we na 2 uur wachten weer terug naar huis omdat er geen artsen waren :(
    na een zware nacht heb ik hem om 7 uur een flesje aangeboden en die dronk ik gulzig op en daarna snakte hij opeens naar adem en kwam alles er met een boog uit, ik schrok me wild! sindsdien is hij wat rustiger en heeft hij ook eventjes geslapen.
    Ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet,
    zijn gezicht zit wel nog steeds onder de rode plekken :(

Deel Deze Pagina