Gecorrigeerd is maud 5 maanden en een week.Maar sinds 2 dagen is het jengelen, alleen op schoot willen zitten (normaal hield ze dat nog geen minuut vol) en slecht eten. Zou dit de 6 maanden sprong kunnen zijn? Slecht eten, daarvan dacht ik gister dat het misschien haar reflux weer zou zijn, maar als ze 's avonds haar pyamapapje krijgt, gaat wel alles naar binnen.. Poeh en meteen huilen als ik langs de box voorbijloop als ik haar niet eruit haal...gezellig hier!
Het is een fase waarschijnlijk. Op schoot zitten hoort trouwens gewoon een beetje bij het ouder worden, dan kunnen ze namelijk veel meer zien (ik neem aan dat ze nog niet zelfstandig kan zitten?). Het kunnen ook tandjes zijn, toe zijn aan bijvoeding, etc. etc. Het kan van alles zijn. Het is het makkelijkst om te roepen dat het een sprong is, maar daar doe ik niet aan mee (te makkelijk).
Dankjewel, heb net haar mondje even gecheckt en er zit idd een tandje aan te komen (waarschijnlijk 2 ) en van de week was er nog niks te zien.. Ik ben het wel met je eens dat er snel 'een sprong' wordt geroepen, maar ja, je zoekt naar een verklaring..