Welke speen kan met pap en AR voeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ukje1, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Probleempje hier: G krijgt AR voeding en nu ook smorgens pap maar helaas helaas hij krijgt het niet weg!!!
    G is een onwijs luie drinker we moeten de flesjes al aanbieden in 2x 90 cc anders krijgt G de laatste 50 cc niet meer weg omdat het al te dik is.
    1,2,3 speen geprobeerd van Difrax een speciale papfles met 1,2,3 speen maar niets helpt...
    Ik heb zelf al de speen proberen in te knippen maar dan krijg je een los stukje en dan ben ik weer panisch dat dat losschiet en in zijn keel schiet...
    Van een lepeltje eten doet hij nog niet met de pap dat gaat alle kanten op behalve in zijn mond zeg maar...

Wie heeft hier de oplossing????

2. Veertje87

Veertje87 Bekend lid

16 jan 2013
    811
    0
    0
    NULL
    NULL
    Etos heeft fijne pap spenen, die kan gewoon op alle flessen!

3. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Is daar het gat groter van dan bij de 1,2,3 spenen??? want echt ik zou het bijna met een spuitje naar binnen gaan gieten maar 200 cc naar binnen gieten is ook zowat ;)

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Waarom geef je eigenlijk pap? Heeft hij echt zoveel honger? Anders zou ik het gewoon weglaten tot hij het van een lepel eet..

5. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hij zit nu aan 4x 200 cc 2 potjes eten per dag en nog heeft meneer trek en begint om half 5 smorgens te babbelen tot het overgaat in huilen.
    Ook begint hij dagelijks op zijn knuistjes te kauwen (dat hij nog handen heeft is een wonder ;) ) en komt hij om de 3 a 4 uur voor de volgende fles al...

Even ter toevoeging als we hem een 5e fles aanbieden na 9 uur dan word hij daarna om de 4 uur wakker elke keer en dat is geen doen want dan krijst hij echt om zijn fles. Terwijl als we hem voor 9 uur zijn 4e fles geven hij doorslaapt tot 04:30 (brabbelen maar niet willen drinken) en om 07:30 uur komt hij dan voor zijn fles pas.

Deel Deze Pagina