annekulpke; hihi daar heb ik ook meteen gebruikvan gemaakt, hij gooit zijn schema om dus ik ook hihi nu krijgt hij 4 voedingen (dus ook weer andere tijden wakker en slapen) ... had gedacht dat hij snachts zou wakker worden voor een voeding maar neej hoor 1xtje voor zijn speentje hoe ga jij alles omgooien ook naar 4?
ik wil hem tegen half8 een fles geven van 200/6 ( doe altijd btje extra water erin) half10 fruithapje half 12 fles 200/6 uur of 2 fles diksap van 120ml half4/4uur een grote pot groenten en half7/7uur fles 200/6 zo wil ik het gaan doen , maar meneer was vanochtend al om half 6 wakker, dus moet het nog wel een beetje gaan verschuiven, dan geef ik hem bijvoorbeeld om 8uur een halve fles melk, zodat hij weer in dat ritme kan terug komen... hoe doe jij t dan?
ik heb het in een weekend uitgeprobeerd (wel zo handig voor als het niet zou werken die 4 voedingen en hij snachts toch nog wakker zou worden en ik toch nog die 5e fles zou moeten geven...maar tis gelukt en dit is dan ons schema... ik heb hem dus lekker laten slapen tot hij uit zichzelf wakker werd en dit was dus 0800: wakker en 1e fles 10:00 a 11:00 fruithapje 12:00 fles 16:00 fles 18:00 groentenhap 19:30 a 20:00 laatste fles en naar bed..! en zo gaat het nu alweer sinds afgelopen weekend...mijn zoontje heeft dus zo zelf zijn nieuwe ritme gevonden! ze schelen trouwens maar 1 dagje zie ik werkt prima in ieder geval, wordt snachts/ s ochtend nog wel eens wakker voor zijn speentej of omdat hij weer eens klem in bed ligt (dwars) en slaapt dan meteen verder , maar niet voor een voeding snachts