Dit is een gekke vraag misschien, maar misschien is er iemand die mij dit wat verder kan uitleggen. Ik was vorig jaar begonnen met een sleevetattoo. Toen werd ik zwanger, en dan mag je niet getattoeerd worden. Geen probleem. Dan wacht ik toch. Nu loop ik dus al een jaar met een niet affe tattoo. Ook niet erg. Maar nu begreep ik dat het ook afgeraden wordt om te tattoeren wanneer je bv geeft! Weet iemand waarom. Ik geef nu al 3 maanden bv aan mijn dochtertje en blijf dit nog wel ff doen, dus die paar maanden kunnen er ook nog wel bij hoor, maar ik snap niet zo goed wat er nu fout kan gaan met de borstvoeding.
Ik hoorde pas nadat ik 2 tattoo's had laten zetten dat het slecht kon zijn. Blijkbaar kunnen er sporen of stoffen van de inkt in je melk komen. Ik wist het alleen niet en heb er wel 2 gezet. Het is wel zo dat het kan zijn dat ze minder goed pakken. De tattoo van Luuk moet een keer worden bijgewerkt omdat o.a. de kleur geel niet goed heeft gepakt.
dat wist ik ook niet... Had ik ook nooit bij stil gestaan. Ik wou er straks ook nog eentje. Heb je het al eens gevraagd bij de tattooeur? (hoe schijf je dat eigenlijk... tattooeerder, tattoo'eur?)