Hoi, Vraagje; Hoe lang mag een dreumes van ongeveer 14 maanden eigenlijk in de zon? Ingesmeerd natuurlijk met factor 50 maar geen petje of bandana ofzo want die trekt ze meteen van haar hoofdje af. Vraag stel ik omdat we nu op vakantie zijn.... Groetjes Claudia
In zelf ben er in principe van helemaal niet. Wat de "regels"zijn weet ik niet. Sowieso adviseren ze niet tussen 11 en 15 ofzo. Wij gingen op Kos zwemmen na 15.00 uur en dan speelde ze in het water in de zon in een uv badpakje en dan wel een petje op het hoofd, ze hield hem op, anders vastmaken met een lint. Niets op het hoofd in de zon is niet goed hoor. Dar koppie kan wat dat betreft niet veel hebben. In de buggy altijd een parasol erboven dat de zon niet direct op haar scheen. Ik smeerde haar ook altijd in met factor 50. Ik ben hier nogal voorzichtig in....
Hier pas na 15:00 naar het strand en dan mag ze van mij echt wel spelen in de zon. Niet lang want dan moet ze weer de schaduw in. Ze heeft wel een hoedje op er is maar 1 die ze tolereert haha echt hoogzomer zou ik haar minder lang laten spelen buiten de parasol. Maar dat is misschien makkelijker gezegd dan gedaan want ze loopt overal naar toe en wil echt niet blijven zitten.