Hallo Dames, Zoals de titel al zegt ik weet het niet meer.... Een paar weken geleden kwam ik er achter dat ik zwanger was. Het was schrikken maar na de eerste schok heel welkom. Met 5+6wk ben ik bij de gyn geweest en daar was de conclusie dat het vruchtje te klein was. 10 dagen later mocht ik terug komen het vruchtje was gegroeid maar nog steeds te klein. Het kon vriezen kon dooien. aangezien ik ook geen kwaaltjes had en later het bloed verlies ook begon . Heb ik contact op genomen met de VK die mijn bevalling van mijn ventje gedaan heeft. IK mocht langskomen. Net voor ik naar haar toe ging heb ik tijdens het douchen 2 stolsels verloren. Op de echo was duidelijk een vruchtje te zien van 5+1 te zien terwijl ik al bijna 8wk hoorde te zijn. Vk had ook zoiets van houd er maar rekening mee dat het niet goed is en dat de mk een dezer dagen op gang komt. Nu komt dus het gene wat ik zo vreemd vind. Na dat bezoek aan de vk is het vloeien gestop. Ik heb alleen bloed verlies op het moment dat ik klaarkom. Penetratie is er niet meer geweest sinds ik weet dat het mogelijk een miskraam kan worden. Het bloed wat ik verlies is rood en is binnen een paar minuten weer verdwenen. Verder groeit mijn buik en mensen beginnen vragen te stellen. Ook zijn mijn borsten in de afgelopen week gegroeid en komt de melkproductie op gang. Verder heb ik het gevoel van bandenpijn. Deze dingen zijn pas deze week begonnen aan de hand hier van heb ik toch weer een afspraak gemaakt met de vk. Vanmiddag een echo gehad.... Waar vorige week het vruchtje duidelijk via een buikecho te zien was konden we nu bijna niets zien. Ook via een inwendige echo was amper iets te zien. Toen ze het vruchtje gevonden had kon ze me wel vertellen dat het niet gegroeid is. Het vreemde is dat het vervaagd is. Na afloop een zwangerschapstest gedaan en die knalt van het scherm. OOk de vk vond het raar en heeft me weer doorgestuurd naar de gyn. Morgen mag ik me daar melden. De vk had dit nog nooit gezien. komt het iemand hier misschien bekend voor? Groetjes Suprise
Hoezo had de verloskundige dit nog nooit meegemaakt? Ik denk dat de kans groot is dat je een miskraam hebt gehad en je vruchtje deels bent verloren. Dat je zwangerschapstest nog positief is,is ook niet gek want HCG hormoon blijft lang na een miskraam nog aantoonbaar is je urine.. Na een miskraam blijft het HCG nog een tijdje in het lichaam van de vrouw. Hierdoor zal een zwangerschapstest vaak positief uitvallen, terwijl men niet zwanger is. Het HCG heeft tijd nodig om helemaal uit het lichaam te verdwijnen. Vier tot zes weken na de miskraam is het HCG helemaal uit het lichaam verdwenen. Wanneer na zes weken na de miskraam de zwangerschapstest positief is, men daarvoor gemeenschap heeft gehad en nog geen menstruatie, kan er gedacht worden aan een nieuwe zwangerschap. Om er zeker van te zijn, kan men daarom het beste na 1 week weer opnieuw een test doen: deze moet duidelijk sterker zijn dan de vorige. Helaas meid,sterkte
Nee zo leek het dus niet op de echo dat is dus het punt... Dat het geen beebje wordt is duidelijk, Maar het ziet er anders uit.. Het beeld wat ze op de echo zag. En dat ik dus weken na het stoppen met groeien van het vruchtje de kwaaltjes begin te krijgen en nu een duidelijker test heb als alle andere keren.... alles bij elkaar had ze nog nooit mee gemaakt
Hoi was ik even weer. Ik heb dus een hematoom op een rare plek maar dat is verder niet erg. Mk is nog steeds niet opgang gekomen.... heb van de gyn medicijnen mee gekregen. Daar begin ik vrijdag as mee als er dan te minste nog niets verder opgang is gekomen. Ja hoe het verder met mij gaat..... Zal blij zijn als deze elende achter de rug is. Weet nu al meer als twee weken dat het niet goed is maar het komt dus niet op gang
He gets! Wat naar,heel veel sterkte! Weet hoe het is,wij hebben op 11 mei gehoord dat ons kindje niet verder is gegroeid,we hadden besloten 2 weken te wachten maar gezien het bloedverlies hadden we na 8 dagen toch besloten het te laten curreteren( zie ons topic: curretage en weinigbloedverlies). die 2 weken uitzitten is verschrikkelijke,maar na die curretage toch ook weer een behoorlijke emotionele klap hoor! Heel veel sterkte
Ik had een bericht geschreven maar die is op de een of andere manier verdwenen. Ik mocht afgelopen vrijdag van de gyn al met de meds beginnen maar omdat ik afgelopen weekend dienst had en deze week veel op de planning op de planning had voor werk en mijn opleiding heb ik besloten om aankomende vrijdag te beginnen. Heb dan een week vakantie en kan rustig alles over me heen laten komen wat er staat te gebeuren en herstellen. Ben er verder vrij rustig onder. Het is goed zo. als dit achter de rug is trek ik me weer terug van dit forum. We gaan niet verder met het proberen voor een beebje. Ik moet eerst nog een jaar om mijn opleiding af te ronden en dan zien we wel weer verder. T was zeer welkom geweest als de zwangerschap goed was geweest maar nu richt ik me op de toekomst en daar hoort het afronden van mijn opleiding bij. Jij heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet.
Knap dat je/jullie er zo rustig onder zijn en dat het goed zo is. Kan me er wel iets bij voorstellen,rustig aan doen en alles stap voor stap anders wordt het veelste veel en komt je relatie er maybe onder te lijden en dat is het laatste wat je wilt natuurlijk. Heel veel sterkte en misschien spreken we elkaar nog over een tijdje