gister natufood johannesbroodpitmeel gekocht in de reformwinkel om de voeding in te dikken. Maar nu zie ik bij thuis komst dat het sporen kan bevatten van gluten, ei, melk en selderij. Het zit in een glazen potje met een groen deksel. Heb ik dan wel de goede johannesbroodpitmeel? Kan ik dit gewoon aan mijn dochtertje van 5 weken geven?
Ja die is goed, tegenwoordig is het trouwens veranderd naar de naam tammi! Nutriton bevat meer ingrediënten waar de darmpjes op kunnen reageren (ik geloof dat daar maar 30% jbpm in zit)
Ze moeten erop vermelden wat er nog meer in de fabriek word gemaakt om zichzelf vrij te pleiten zeg maar. Het zit er niet in. Mijn dochter heeft het ook in haar flesje gehad toen ze baby was en ging heel goed. Nutriton is idd bewerkt en heel veel kindjes krijgen daar last van hun darmpjes.
Ik had nutriton en ivm alle verhalen hier ook de gene van de natuurwinkels gekocht... Hij krijste het uit van de pijn....weer terug naar nutriton en weer prima... De sporen kunnen er wel degelijk inzitten..( heb erg gevoelig kind ) Zou wel oppassen.,