hallo, ik wil gaan overstappen van friso naar kruidvat maar hoe die ik dat het beste? zoveel schepjes van de een en zoveel van de ander? of kan ik BV de twee pakken mengen in een pot en die opmaken? wat is wijs? groetjes mik
Je kan ook gewoon de friso opmaken en dan overgaan op kruidvat. Ik ben van friso naar Nestle overgestapt, zonder te mengen. Dit verliep prima.
Ik ben destijds in één keer overgestapt van Nutrilon naar Kruidvat en dat leverde 0,0 problemen op, alleen maar geld .
oh oké, ik dacht dat je het altijd eerst moest mengen. gewoon overstappen zou wel makkelijker zijn natuurlijk
Ik heb altijd begrepen dat er tussen de verschillende merken standaard zuigelingenvoeding geen verschil zit (behalve in prijs).
ik heb het ook gewoon in 1 x gedaan toen mn meisje 4 wk was scheelt een hoop geld en de ingredienten zijn praktisch tzelfde. deze x haal ik gewoon meteen kv in huis,mocht BV weer niet lukken.
Ik wil dit ook gaan doen maar ons meisje krijgt ha van friso ik wil ook overstappen naar kruidvat maar welke is dat van kruidvat beetje onduidelijk
als je dochter het goed doet op de Friso zou ik er nog wel een keer over nadenken hoor! mijn dochter kreeg eerst Jumbo ha voeding (wordt in dezelfde fabriek gemaakt als KV en Nutrilon) en kreeg daar erg rode billen van en was er onrustig op. op advies van de VK overgestapt op Friso en een heel ander kind en geen rode billen meer. er zit kennelijk toch nog wel verschil in samenstelling. weet je ook dat bij de Jumbo de voeding van Friso een euro goedkoper is dan bij andere winkels?
en zelfs tussen de bovenstaande merken zit nog verschil. mijn dametje kon prima tegen KV en nutrilon maar minder goed tegen Jumbo voeding. haar neefje hetzelfde. en KV en nutrilon komen niet uit dezelfde fabriek ze zijn wel nagenoeg hetzelfde maar KV heeft de formule van nutrilon gejat. hier in 1x over gestapt. van nutrilon naar KV.
Hier hebben we Friso hypoallergeen ( en een gedeelte borstvoeding) en we wilden overstappen naar kruitvat extra care ( is de hypoallergeen variant), maar dit lukte niet. Mijn zoontje begon er minder van te drinken en spuugde 2 x heel erg veel terwijl hij normaal weg niet spuugd. Dus hij kon niet tegen de kruitvat. Wijde zou het gewoon proberen, maar ik zou het wel gaan mengen. Dan kan hij er rustig aan wennen, want de samenstelling van de voeding is wel anders. Groet, Yvonne
Ik ben gisteren begonnen met kv comfort ipv friso comfort. Tot nu toe geen problemen. Heb niet gemengd maar gewoon in 1 keer overgestapt.