Succes donderdag, hopelijk zit het goed. Bij mij was een lichter wordende test helaas tot 2x toe geen goed teken. Hopelijk zit het bij jou wel goed en was je urine gewoon wat minder geconcentreerd ofzo....
dat kan idd. Ik heb bij de laatste zwangerschap op 27-12 een test gedaan, en duidelijk zwanger, geen knaller, maar zeker geen tuurstreep. Omdat ik met wisselende cyclussen nooit weet hoever ik ben, kwam ik op 3-1 al bij de vk. Zij kon dus nog geen embro'tje zien, maar zag wel "iets"van 4,2. Dat was dus een goede week later. Dus achteraf gezien al een week na de eisprong (maar ik weet nooit wanneer die is) al heel duidelijk positief getest. Spannend meid, ik hoop dat alles goed blijft gaan.
Even weer een update. Ik heb uiteindelijk maandag al een echo gehad, ik was toch teveel er mee bezig en wilde weten hoe het zat....En de reden dat ik nu pas kom vertellen is omdat ik even van de schrik moest bekomen: Ik ben namelijk zwanger van 2 babietjes Een twee-eiige tweeling van nu 7 weken en 4 dagen. Ben ondertussen heel blij, maar moest even slikken, aangezien deze zwangerschap niet eens gepland was!! De echoscopist zei dat alles er goed uit zag en dat de bloedingen vaker voorkomen. Ik heb ook nog steeds roze afscheiding, was na de echo iets erger, maar verder blijf ik misselijk (snap nu ook waarom zo erg), vreselijk moe en heb ik enorme borsten.....en zelfs al een klein buikje. En nu hopen dat de kindjes allebei netjes blijven zitten voor de komende 30 weken Dinsdag 5 juni mag ik bij de gyn komen in het ziekenhuis en krijg ik weer een echo!
Gefeliciteerd !! Wat een nieuws. Ik snap dat je even moest bekomen . Maar straks heb je nog 2 van die mooie wondertjes erbij.
Hihi... En een zoon van bijna 7 die op 29-05-08 geboren is... Hormonen? Maar gefeliciteerd hoor! Wat een verhaal! Heel speciaal!