Ik heb vorig weekend mijn eisprong gehad, bevestigd door test en gyn. Vandaag dus 6 of 7dpo en deze test. Zien jullie iets?
Ik lijk zeker in dr verte iets te zien! Het is nog wel erg vroeg he met je 6/7 dpo.. ik zou over een paar dagen nog eens testen om te kijken of ie mooi oploopt!
Ja, heel snel. Ik heb vorige maand een vmk gehad, echo gehad en bloedafname een week later, alles was schoon en hcg was negatief, dus nu is het bang afwachten
Bij mij precies hetzelfde geval.. 13 april VMK met 5 weken. Na 7 dagen een echo.. baarmoeder schoon. Zwangerschaps test negatief en bloedtest hcg was minder dan 1. Nu inmiddels 4 weken zwanger. Afgelopen dinsdag een test gedaan toen was ik 8/9 dpo (zie eerste foto) donderdag een CB digital gedaan en die gaf 1-2 weken zwanger aan. Gister nog een kv 2v5 gedaan en die gaf een mooi opgelopen streep. (Zie foto 2) Ik zou dus over een paar daagjes nog even testen.
Meis dat is niet waar. De kans op nog een miskraam is niet groter of kleiner geworden. De kans is aanwezig maar het hoeft helemaal niet. Het kan ook heel goed dat het deze keer wel goed gaat, dus probeer je daar voor nu op te focussen anders dan maak je jezelf helemaal gek. Kijk binnekort nog even of je testjes zijn opgelopen en zo ja ga dan vooral lekker van je zwangerschap genieten!
Ik zie ook wat maar wel echt heel in de verte. En daar heb ik bij cb geen positieve ervaring mee. Die is zo gevoelig dat je bij een hcg van 6 al een vrij duidelijke streep hebt. Als je bij cb moet turen dan gaat het meestal om een voorgedrukt lijntje. Ik zou even wachten, je bent echt heel erg vroeg. Hopelijk over een paar dagen een duidelijker plusje.
Heel erg in de verte ja! Maar nog zo vroeg!! Ik hoop dat je over 2 dagen een duidelijker streepje hebt!
Dit resultaat komt vaak voor op de cb plus en is dan altijd vals gebleken. Je ben echt heel vroeg dus ik zou toch zeker ff 3 dagen afwachten en dan weer testen. Mocht er nu toch al hcg zitten dan moet hij over 3 dagen al goed duidelijk zijn. Heb je trouwens klachten dat je al zo vroeg test??
Balen meid. Ik dacht eerst iets te zien op de kv maar bij bewerken zag ik pas goed dat dat het wittige voorgdrukte streepje was. Maar je bent nog hartstikke vroeg joh Geen reden nog op de hoop op te geven
Ligt misschien aan mijn ogen maar ik zie toch echt een brede streep. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent.
Ik zie ook wat hoor.. Ik zou doortesten! Temperatuur je ook? Dan kan je ook afwachten welke kant die op gaat..