Mijn temperatuur is redelijk hoog hoor, 37,2. Ik doe morgen nog een testje, maar mijn gevoel zegt weer niks goeds
Je bent inderdaad wel erg vroeg, maar toch lijk ik iets te zien op de tweede test. Ik heb geen idee of het een voorgedrukt streepje is, maar ga keihard voor je duimen!
Ja ik zie ook niks helaas maar nog erg vroeg! Ik testte op 9dpo negatief en op 11 dpo wel ineens positief... geef het nog een paar dagen...
Als je zo vroeg test kan er nog vanalles misgaan... Het gaat vaak bij de innesteling mis, en dan word je gewoon ongesteld, als je niet test voor NOD merk je dus helemaal niks van een zwangerschap...
Ja, het is lastig om geduld te hebben, maar wel het beste om jezelf te behoeden voor onnodige teleurstelling... Sterkte!
De cb plus was niet positief meid. Daar stond gewoon het bijna altijd voorkomende valse voorgedrukte streepje op. Geen van je testen waren dus positief en er was dus geen sprake van een foute innesteling. Maar nog steeds ben je heel vroeg en zou je best nog wel een positieve test kunnen krijgen hoor Ik zal iig voor je duimen
Goedenmorgen, Maandag gestest met de action zwangerschapstest. Ik heb snel gekeken en hem daarna weggelegd omdat ik een afspraak had. Nu keek ik later weer en zag ik dit erop. Is dit een indrooglijn ? Bedankt voor het meekijken
@Taraanouk dit is een oud topic van iemand anders. Het handigste is dat je even iets naar beneden scrollt te in de categorie ovulatie en zwangerschapstesten en een eigen topic aanmaakt. Groetjes Paula