6 of 7 dpo denk ik. Zien jullie ook wat? De bovenste is een 2besure test en daar heb ik tot nu toe geen geweldige ervaringen mee maar was bij gebrek aan beter. Morgen eindelijk weer action testen. Ben benieuwd!
Ik zie nog niks. 2bsure geeft ook vaak valse lijnen, dus daar zou ik niet op vertrouwen. Hoe zeker ben je van een eisprong 6/7 dagen geleden?
Ik zag je ovulatietesten idd. Ik zou niet zeker durven te zeggen dat je uberhaupt een ei hebt gehad gezien je ovuatietesten die je plaatste
Zie op de bovenste in de verte iets... Zou je niet nu nog je eisprong kunnen hebben? Evt ovulatie test proberen?
Ik zie ook op de bovenste in de verte iets! Op 6/7 dpo had ik ook zo’n test. Vandaag 8/9 dpo en duidelijk opgelopen. Ik heb sensitest en Kruidvat early
Dat lijkt me stug omdat de ovu testen ook afliepen. Maar kan straks even een ovu test doen. Dit waren de testjes vanmorgen. Die van 2besure vind ik niet echt betrouwbaar en op kruidvat zie ik niks. Dus ofwel te vroeg of niet raak deze ronde. Bekijk bijlage 679577
dat ovutesten positief zijn wil niet zeggen dat je eitje ook echt springt. Meestal wel natuurlijk, maar soms niet en dan probeert je lijf het later nog een keertje en krijg je dus opnieuw positieve ovutesten. Dus ik snap wel waarom SMJD dat zegt. Maar buiten dat...is 6 of 7 dpo echt enorm vroeg om te testen. De kans is zo klein dat je dan al een positieve test hebt. Ik zou echt nog even een paar daagjes wachten
Ik begrijp je opmerking maar omdat ik elke zwangerschap tussen 6 en 8 dpo al een lichte test had is het voor mij niet heel vreemd om zo vroeg al te testen
Dat snap ik maar elke zwangerschap is anders. Bij de eerste had ik op 10 dpo spierwitte test en 12 DPO licht lijntje. Ik voelde van alles en ik wist gewoon het was raak. Bij de tweede wist ik 200% zeker dat het niet gelukt was. Voelde ook helemaal niks. Test van 12 DPO was al bijna een knaller. Ik wil er alleen mee zeggen dat hoe het ging bij eerdere zwangerschappen geen garantie is voor hoe het nu zal gaan
Ik heb zelf ook wel eens vrij donkere gehad die weer afliepen en met doortesten bleek mijn eisprong een week later te zijn.