Hallo meiden, via deze link kan je 6 ovulatietesten bestellen en je hoeft alleen de verzendkosten te betalen... voor degene die er interesse in hebben op de een of andere manier is de link het puntje wat je ziet, snap er niks van maar als je op die paarse punt klikt kom je op de site .
voor de meiden die hier ook zwangerschapstesten willen betellen, dat zou ik niet doen. Ik heb vals positieve gehad. (binnen de tijd).
ohh dat is minder dan idd...ik heb ook geen ervaring met die testen hoor...ga de ovutesten nu voor het eerst proberen dus weet neit of die goed zijn verder
bij mij was de zwangerschapstest wel echt positief.. Ik heb al vaker ovu testen van hun gehad maar dan de dipsticks. Ik bestel deze maar..
bij mij hebben de ovutesten altijd goed gewerkt...zwangerschapstesten zijn altijd negatief geweest als dat moest...nooit een streep gezien hier terwijl ik niet zwanger was.
Ander vraagje; Heb de 18e een bestelling gedaan en betaald, het is nog niet binnen. Zijn zij altijd zo langzaam qua verzenden?