Ja, de verhoudingen maakt ook wel dat het soms kan zijn dat ze al juist wel of niet een ander maat broekje of shirtje moeten hebben. Maar jouw kindje is niet groot dan, nu nog maat 62...! Kun je lekker lang met de kleding he! Maar of je nou 1 setje in 50 haalt of geen... eigenlijk maakt dat niet veel uit, want de kans bestaat best wel dat het kindje maar een halve dag of 1 dag in dat setje kan... Maar goed, 50 is wel erg leuk, zo mini!!!! Lijkt alweer zo lang geleden. Hier nu bijna helemaal richting maat 74.
Onze Guus is met 37 weken geboren en woog toen 2949 gr en was 49 cm lang. Maat 50 was vooral veel te wijd voor hem, en al die plooien en opgerolde stof kan niet lekker liggen lijkt mij, dus heb ik mn ouders er nog opuit gestuurd om maat 44 te halen! Die kleding zat super! Voor ons meisje nu zorg ik dat we zeker enkele setjes 44 in huis hebben. Wat ik ook nooit begrepen heb is waarom zoveel babytruitjes/vestjes voorzien zijn van capuchon! Dat ligt toch voor geen meter voor je kindje! Maar leuke vestjes zonder zijn nog lastig te vinden!