Hier ook pas laat positief getest, daarvoor allemaal negatief met kruidvat maar ook action. Zelfs daarna was het geen knalknaller hoor, en ik ben nu echt 23 weken zwanger. Oplopen in kleur zegt niets over of het fout gaat. Natuurlijk wel als hij ze allemaal wit zijn.
dank je wel voor je reactie, inmiddels is de action licht positief nu de kruidvat heb ik nog geen idee van maar hier zijn alle winkels dicht helaas
Heb je een fototje van je test? Ben wel erg benieuwd Ik snap jou reactie wel,zou zelf ook niet gelijk het ergste denken,gewoon lekker nuchter ben je,ik hou er van!
Wat niet kan... eerste test was 18-3 op 22 dpo (5weken). Laatste test was op 27-3 op 31 dpo (6.5 weken). Duidelijk aflopende lijn die vaag was en dat zoveel dpo..... En bleek wel een eug te zijn......
liepen jou testen op of af, want die van mij lopen op en volgens mij lopen die van jou toch ook op of zie ik dat verkeerd, dus je hcg groeit dan wel ook met een bbz nogmaals ik ben heel blij en waardeer alle reacties ook de jouwe en blijf het heel goed in de gaten houden
ik wilde een foto maken maar mijn telefoon werkt niet mee, dochter heeft aan de instellingen gezeten en die snap ik niet
nou schiet mij maar lek ik snap er niets meer van vandaag weer een kruidvat gedaan en geen tuurstreepje meer heb nu ook de weken indicator meegenomen, die doe ik morgenochtend ik ga wel morgen de verloskundige bellen hij is dus positiever als de laatste test die ik gedaan heb dus als dit van een nieuwe zwangerschap zou zijn, waar is het andere dan gebleven of ben ik gewoon iemand die geen donkere testen krijg meer of toch trage hcg of toch bbz pfff wat een vraagtekens overigens nog nergens last van heb wel besloten thuis te blijven hier foto van de test
Ik vind de lange tijd er tussen toch echt vreemd hoor. Zit echt iets niet goed hoor. Of het was nog niets... Ieder geval iets. 😉 Als je zo lang rare testen hebt, zou ik toch hulp in hebben geschakeld van ha of Vk. Zou er niet mee blijven lopen. Maargoed, iedereen is anders! Sccs!
opgedroogd is hij nog duidelijker ik ben nu ook wel heeeel benieuwd inderdaad hoe dit afloopt haha eerste foto was ongeveer na 2 minuten tweede foto denk minuut of 8 a 10
dank je wel we zullen het zien blijf het raar vinden dat ik nu ineens zo een knaltest voor me neus heb liggen
Ik zou als ik jou was voor morgen nog een afspraak regelen bij de gyn. Vind dit een heel vreemd verhaal en zou me serieus zorgen maken. Ik duim voor je dat het gewoon goed zit!
serieus ik word best moe van dit soort berichtjes en nee ik maak mij nog steeds geen zorgen, als ik ervan overtuigd ben (dat denk en voel ik) dat ik rond 19 maart pas zwanger geraakt ben, dan kan dit dus gewoon heel goed mogelijk zijn, ook al reken je normaal van de eerste dag van laatste menstruatie echter wist ik wel zeker dat ik toen nog niet zwanger was, bedankt voor je positieve input en ik hoop dat ik iedereen ongelijk mag bewijzen met mijn knal positieve test als je het niet heel erg vind, daarnaast denk ik dat op 4 april een innestelingsbloeding was dus nee ik maak me eigenlijk geen zorgen als ik alles logisch nadenk, daarnaast heb ik bij alle kinderen laat positief getest alleen liepen de testen toen iets sneller op als nu en heb ik mij toen bij 1 test gehouden en niet meerdere soorten feit is dat de kruidvat allemaal heel licht positief waren na ongeveer \5 a 6 minuten maar opliepen action gaf negatief aan volgende action gaf licht positief aan kruidvat is nu een knaller mooi roze en kwam binnen 2 minuten al opzetten en de foto van de knaller is na ongeveer 8 minuten hier in het topic zijn meerdere die aangeven dat de action meer hcg nodig heeft dan de kruidvat dus dat zou heel goed kunnen verklaren waarom de action negatief aangaf, daar de kruidvat echte tuurstreepjes waren waar zou ik mij dan zorgen over moeten maken dat mijn testjes niet zo snel oplopen als die van een ander, dat ben ik dus al gewent al 6 keer mee gemaakt en toch al 6 gezonde kinderen lopen ik ben niet zo negatief ingesteld en ik laat mij ook zeker niet gek maken, ik voel dat het goed zit
Helemaal mee eens! Ik denk dat je misschien te nuchter bent. Hoop dat alles goed zit... Maar obv je testen en verhaal je ik er een slecht gevoel bij... Maar goed jouw lijf jouw leven... je weet zelf het beste. Louter goed bedoelde bezorgdheid....
Wil je sowieso niet irriteren TS, maar al test je vaker laat positief, vind je het zelf niet een beetje raar lopen? Je zegt zelf; NOD was 1 april, kleine bloeding op 4 april. Je plaatst een foto van een licht positieve test van 7 april, negatieve actiontest op 22 april en nu een week later een positieve kv test Als je dit vaker heb gehad dan feliciteer ik je bij deze! Maar wordt niet moe omdat anderen het niet snappen. Natuurlijk bestaan er altijd uitzonderingen maar jou verhaal is voor mij ook uniek.
nou kijk de actiontest was inderdaad negatief, maar naar aanleiding van meerdere mensen die zeiden dat die meer hcg nodig heeft had ik zoiets nou okay dan zien we het wel had ik een kruidvat gedaan had heel ZP geroepen ooo ze lopen mooi op echter de kruidvat was en is van begin af aan licht positief geweest en is netjes opgelopen, dus nee het is niet uniek en niet iedereen test direct positief op NOD sommige zelfs erna en ik ben daar 1 van en dat al 6 keer ja dus als ik dat al meerdere keren aangeef, ja dan wordt ik wel moe van dit soort negatieve reacties, terwijl mijn test duidelijker is dan ooit maar goed uiteraard kan het ook nog slecht aflopen ik houdt alles open, echter hoevaak wordt iemand tijdens een echo wel 2 of 3 weken terug gezet dus het kan allemaal, als ik op 4 april weliswaar bruin bloed maar goed ben verloren en dat mijn menstruatie was kan het allemaal toch of ga ik nu dan weer verhalen krijgen dat mijn test dan té positief is, kijk maar even naar het hcg verloop tijdens zwangerschap wat voor grote verschillen daarin lopen ik weet dat ik langzaam hcg opbouw, ik geef dat meerdere keren aan dat de rest dan direct in paniek is prima ik niet, maar om nog meer van dezelfde soort berichten te krijgen puur zodat ik in paniek kan raken te plaatsen slaat nergens op deze test is zo duidelijk als wat toch een streep is een streep en dus zwanger, aan de hand van de streepjes kun je niet zien hoe een zwangerschap verloopt tenzij ik nu een negatieve kruidvat heb gekregen toch ? dan had ik uitgegaan van niet zwanger echter is mijn streepje dusdanig opgelopen dus ja ben ik zwanger en hoe het afloopt dat zien we allemaal wel